3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(עמרי שטיין)
אחרי ה-0:5 בדרבי, מכבי תל אביב חזרה לסורה הערב (שבת), כאשר אכזבה בגדול והפסידה 1:0 לבני סכנין בדקה ה-95 משער של גיא מלמד. הצהובים עם ניצחון בודד מתוך שישה משחקים בפלייאוף העליון והפעם הציגו הופעה איומה. בנוסף, מכבי לא ניצחה את סכנין העונה.
מלאדן קרסטאיץ’ אמר לאחר המשחק: “זה נורמלי אחרי ה-0:5 בדרבי שיהיה לנו קשה. שיחקנו נגד קבוצה שלא רוצה לשחק כדורגל, רוצה לבזבז זמן ועשתה את זה. שלטנו במשחק לכל אורכו, היו לנו מצבים טובים והיינו צריכים להבקיע. אולי אני אשחק בעצמי ואבקיע? אחרי הכול, היינו צריכים לשמור על התוצאה אם לא הצלחנו לכבוש. אם אנחנו הטובים ביותר צריכים לדעת לשמור את התוצאה”.
המאמן המשיך: “כל משחק קשה, זה לא משנה אם זה מכבי חיפה או סכנין. כל משחק קשה מאוד. צריך לדעת לשחק תחת לחץ. סוף העונה מתקרב ונראה מה נעשה. כל שחקן צריך להבין שאם אתה במועדון כזה, אתה צריך להיות במאה אחוז בכל יום בכל אימון וכל משחק. אנחנו מכבי ויש לנו שאיפות, אנחנו צריכים לתת את הכול בכל משחק”.
קרסטאיץ' וסה לאחר ההפסד לסכנין
סטיפה פריצה אמר: “זה מאכזב מאוד, היו לנו הרבה מצבים ולא כבשנו וספגנו מנגד. שיחקנו טוב בדרבי, היום לא. זה מה שקרה. דברים קורים בכדורגל, אנחנו צריכים לשפר את זה. אנחנו לא כבשנו והם כן, היה להם מזל”.
על העתיד שלו אמר החלוץ: “אני רוצה להישאר במכבי. לא צריכים לדבר על זה כרגע לאחר המשחק כי אני מאוכזב. כרגע החוזה לא מעניין אותי, אני חושב על המשחק וזה שהפסדנו”.
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(עמרי שטיין)
חיים סילבס אמר לאחר המשחק: “אחד הניצחונות הכי גדולים שלנו העונה, אף אחד לא נתן לנו סיכוי. בעזרת המגרש הזה שהוא מבצר, הקהל, לב ואומץ גדול של השחקנים לשחק ולהביך את מכבי מהדקות הראשונות. הם אמנם שלטו, אבל הגענו למצבים ויכולנו לכבוש עוד לפני. בסופו של דבר כשעושים הכול נכון, באים על שכרנו. זו קבוצה של גברים, כל שחקן הוא סופר חשוב אבל גם מי שמקבל הזדמנות עושה את שלו, זה מה שיפה בספורט. רוצים לעשות עוד, זו עונה ענקית שלנו עם פייט על המקום הרביעי. ידענו שנצטרך לקחת נקודות, גם בהרכב חסר, היה משחק קשה אבל הירואי שלנו”.
עוד אמר המאמן: “אני חושב שזה לא נכון להציב תנאי של אירופה לשחקנים, כי העונה הזו היא כבר טובה עבור סכנין. המטרה הייתה פלייאוף העליון. זו כבר הצלחה גדולה מאוד עבורנו. הצבנו את המקום הרביעי כאקסטרה מטרה, זו יכולה להיות עונה היסטורית”.
3 צפייה בגלריה
חיים סילבס
חיים סילבס
חיים סילבס
(עמרי שטיין)
על עתידו אמר סילבס: “העתיד שלי? לא יודע, צריך לשאול את המועדון. התפקיד שלי הוא עד התאריך שאני חתום אליו, אני נאמן וצנוע. אני לא צריך להגיד מה מגיע לי ומה לא, אני עושה את העבודה שלי. יש מי שמעריך, המועדון יחליט מתי שהוא יחליט וזו זכותו. אני נאמן לעצמי ולמועדון. מה יהיה אחרי שהשנייה האחרונה תגיע. הפועל ת”א? בשום משחק לא קל. משחק קשה, אבל יש אחלה סגל וגם מי שלא שיחק הרבה מוכיח שאנחנו פה להילחם עד הרגע האחרון”.
מחמוד קנדיל סיפר: “יש עונות שהכול נדבק מול קבוצה מסוימת, זה קרה לנו בעבר נגד מכבי חיפה. יש עוד משחקים, אבל אנחנו עושים עבודה טובה מאוד. גם המאמן עושה עבודה נפלאה מאז שהגיע. כל מי שבנה את הקבוצה כרגע רק נהנה ממנה. אני האמנתי כל הזמן, גם כשהייתי חודשיים וחצי בחוץ, סבלתי וגם המשפחה סבלה. אני יכול להיות גאה בעצמי. אני מודל לחיקוי עבור ילדים שיכולים ללמוד מהקרירה שלי בתוך מועדון. צריך להאמין בדרך שלך זה משתלם”.
השוער המשיך: “היו הרבה סיבות שאיבדתי את מקומי, עברתי דברים שאנשים לא תמיד חוזרים לשחק כדורגל. אני אחד הקפטנים ותמיד תמכתי ושמחתי עם הקהל גם כשלא שיחקתי. אני מאמין שהדרך תמיד משתלמת”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.