2 צפייה בגלריה
מינו ראיולה וארלינג הולאנד
מינו ראיולה וארלינג הולאנד
מינו ראיולה וארלינג הולאנד
(אינסטגרם)
אחרי גל שמועות שהתבררו כלא נכונות, אתמול (שבת) משפחתו של סוכן השחקנים המפורסם מינו ראיולה הודיעה בצער רב על מותו. ראיולה ייצג בין היתר כוכבים כמו פול פוגבה, ג’אנלואיג’י דונארומה, מתייס דה ליכט, מרקו וראטי וכמובן ארלינג הולאנד, שנפרד בפוסט ברשת החברתית.
הכוכב הנורבגי העלה תמונה משותפת עם הסוכן האיטלקי וכתב “הטוב ביותר”. גם שחקנים כמו מרקו וראטי ובלז מטווידי נפרדו ברשת החברתית, כאשר מילאן, פאריס סן ז’רמן וגם נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס פרסמו הודעות פרידה מראיולה שמת בעקבות מחלה בגיל 54.
ברחבי אירופה טוענים שבעקבות המוות של הסוכן, עסקאות ההעברות של המיוצגים שלו בקיץ, ובמוקד הולאנד ופוגבה, עלולות לקבל תפנית. בזמן שהולאנד צפוי בכל מקרה להצטרף למנצ’סטר סיטי ולקבל שכר בגובה כ-500 אלף ליש”ט לשבוע, הקשר הצרפתי עתיד לעזוב את מנצ’סטר והוא מועמד לקבוצות כמו יובנטוס, ריאל מדריד, ברצלונה ופ.ס.ז’.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של מרקו וראטי
הסטורי של מרקו וראטי
הסטורי של מרקו וראטי
(אינסטגרם)
בספרד נזכרו בציטוטים הזכורים ביותר של ראיולה, שלא כל כך הסתבר עם פפ גווארדיולה בתקופה של זלאטן איברהימוביץ’ בברצלונה: “פפ מאמן פנטסטי, אבל כאדם הוא אפס מוחלט. הוא פחדן וכלב. קרויף ופפ צריכים ללכת לבית חולים לחולי נפש, לשתוק ולשחק שם קלפים”.
על באלוטלי אמר ראיולה בעבר: “יש לי פתרון לבעיה שלו, אחתוך לו את הלשון”. על התקופה של החלוץ האיטלקי תחת יורגן קלופ בליברפול אמר ראיולה: “קלופ היה לא הוגן, הוא היה חתיכת ח**”. על ברצלונה אמר: “אין לי כבוד למועדון שלא כיבד את אחד מהשחקנים שלי”. על נבחרת איטליה אמר בעבר ראיולה: “יש לנו נבחרת שמגעילה אותי מדי שבוע”.
מרגש: אוהדי ריאל קוראים בשמו של רונאלדו