2 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
(מרטין גוטדאמק)
אחרי התיקו המאכזב נגד בני סכנין, בהפועל באר שבע מקווים להתרומם ולחזור הערב (ראשון, 20:15) למסלול הניצחונות דווקא באחד ממשחקי החוץ הקשים העונה נגד מכבי נתניה. מאמן הקבוצה אליניב ברדה ביצע כמה שינויים בסגל ובהרכב, לעומת זה שפתח בדוחא מול בני סכנין.
עוד לפני המשחק, עשרות אוהדי הפועל באר שבע נותרו תקועים מחוץ לאצטדיון נתניה ללא כרטיסים, לאחר שקופות האצטדיון נותרו סגורות. אחרי התערבות של אלונה ברקת מול אנשי מכבי נתניה, נפתחה הקצאה נוספת של כמאה כרטיסים נוספים.
הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, שי קונסטנטין, שיר צדק, עמרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ’, עדן קארצב, בוריס אינו, פארפה גויאגון, אמיר ברקוביץ’, פטריק טוואמסי ואיגור זלאטנוביץ’.
הרכב הפועל ב”ש: עמרי גלזר, איאד אבו עביד, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו בריירו, רועי גורדנה, אנדרה מרטינס, דור מיכה, דנילו אספרייה ויוג’ין אנסה.
"זה אחד המשחקים הכי קשים שיש בליגה", אמרו בבירת הנגב, "בסיבוב הראשון לא הצלחנו לנצח גם כשהיינו בשחקן אחד יותר. מכבי נתניה רואה את הפועל באר שבע ומסתכלת עלינו אחרת, היא רוצה יותר ונצטרך להתמודד עם זה כי תהיה הרבה התלהבות. אנחנו באים צנועים ומקווים לחזור עם הניצחון".
אליניב ברדה החזיר לסגל הערב את שני החלוצים המרכזיים שלו שנעדרו בחודש וחצי האחרונים, ניקיטה רוקאביצה ואיתי שכטר. השניים התאמנו בשבוע האחרון עם הקבוצה ונראה שהפציעה מאחוריהם, כשהמטרה היא לשלב אותם בצורה מושכלת והדרגתית כדי שיוכלו להגיע בכושר לגמר הגביע בסוף החודש.
2 צפייה בגלריה
איתי שכטר
איתי שכטר
איתי שכטר
(עמרי שטיין)
הלדר לופס ודנילו אספריה שלא נכללו בסגל נגד סכנין יחזרו ואף יפתחו ב-11. דור מיכה שנמצא בכושר טוב יחזור להרכב, כמו כן אנדרה מרטינש שיפתח לצד רועי גורדנה ומריאנו בריירו. דוד קלטינס, אביב סולומון וקייס גאנם לא בסגל מסיבות מקצועיות, רותם חטואל לא בסגל בגלל כרטיסים צהובים.
הבנים של רונאלדו ומאטיץ' בשחזור נפלא