2 צפייה בגלריה
פלקאו חוגג
פלקאו חוגג
פלקאו חוגג
(La Liga)
המחזור ה-34 בספרד המשיך היום (ראשון) עם מספר משחקים מעניינים ומכריעים בתחתית. אלצ’ה ואוססונה נפרדו ב-1:1, בעוד גרנאדה סחטה 1:1 מול סלטה ויגו בתוספת הזמן. סוסיאדד כבר הוליכה, אך סיימה ב-1:1 מאכזב מול ראיו וייקאנו והסתבכה במאבקים על הטופ 4. ‎המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

ראיו וייקאנו – ריאל סוסיאדד 1:1

ריאל סוסיאדד נמצאת בעונה מופלאה ורצתה להמשיך במסע שלה אל עבר מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אך ספגה לקראת הסיום וסיימה בתיקו מאכזב מול ראיו. כעת, הבאסקים נותרו במקום השישי כשהם רחוקים חמש נקודות מאתלטיקו מדריד כשנותרו עוד ארבעה משחקים עד תום העונה.
אלכסנדר סורלוט כבש את השער של סוסיאדד בדקה ה-33, אך רדאמל פלקאו קבע שוויון בדקה ה-78. הבאסקים המשיכו ברצף השלילי עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה. מנגד, אחרי שני ניצחונות חשובים, כולל 0:1 על ברצלונה במחזור הקודם, ראיו מסיימת בתיקו ונותרה במרכז הטבלה עם 41 נקודות כשהיא עלתה למקום ה-11.
2 צפייה בגלריה
שחקני ראיו וייקאנו חוגגים עם פלקאו
שחקני ראיו וייקאנו חוגגים עם פלקאו
שחקני ראיו וייקאנו חוגגים עם פלקאו
(La Liga)

אלצ’ה – אוססונה 1:1

שתי הקבוצות חיכו עד הדקה ה-67 לשער הראשון במשחק. בודימיר סחט פנדל, כבש בעצמו מהנקודה הלבנה והעלה את אוססונה ליתרון. שבע דקות לסיום ההתמודדות, פרה מייה כבש בנגיחה אחרי כדור קרן וסחט שוויון יקר במיוחד לקבוצתו בסיום.
בעקבות התוצאה, אלצ’ה עלתה למקום ה-13 בטבלה כשבאמתחתה 39 נקודות, תשע נקודות מעל הקו האדום שם נמצאת גרנאדה. מנגד, אוססונה נמצאת במרכז הטבלה, עם 45 נקודות, כשהיא רחוקה שבע נקודות מוויאריאל השביעית והיא כבר ככל הנראה לא תשחק באירופה בעונה הבאה.
תיקו חשוב לאלצ'ה מול אוססונה

גרנאדה – סלטה ויגו 1:1

גרנאדה אירחה את סלטה ויגו למשחק מכריע מאוד עבורה בקרבות התחתית, כאשר האדומים קיווי להשיג תוצאה טובה ולהתרחק מהקו האדום. בדקה ה-72 דווקא האורחת עלתה ליתרון משער עצמי של אנטוניו פוארטס. גרנאדה ידעה שהפסד יסבך אותה בתחתית וניסתה לאורך כל דקות המשחק שנשארו לאזן את התוצאה, מה שקרה בדקה ה-92 ובתוספת הזמן עם שער יקר של הקשר המוכשר לואיס מילה.
התיקו היקר הזה אמנם לא מעלה את גרנאדה מעל לקו האדום, אך משאיר אותה בחיים עם 31 נקודות, רק נקודה מתחת לקאדיס ומאיורקה שנמצאות מעלייה. לשלוש הקבוצות נותרו עוד ארבעה מחזורים כדי להלחם על השארות בלה ליגה.
גרנאדה עם שוויון דרמטי בסיום מול סלטה!