1 צפייה בגלריה
רז הרשקו עם שני הרשקו
רז הרשקו עם שני הרשקו
רז הרשקו עם שני הרשקו
(איגוד הג'ודו)
למרות שסיימה את יום התחרויות במשקל עד 78 ק”ג במסגרת אליפות אירופה עם הפסד, רז הרשקו, שהגיעה עד הגמר, יכולה להיות מסופקת מאוד מההופעה של על המזרן בבולגריה, שהסתיימה עם מדליית הכסף והמקום השני על הפודיום.
“כל כך רציתי לזכות במדליית הזהב באליפות אירופה לבוגרות, אני מרגישה שאני משתפרת ועליתי לקרב הגמר בתחושה שאני צריכה לזכות בזהב וזה מאכזב שזה לא קרה, אבל אני גם שמחה על מדליית הכסף היוקרתית ובטוחה שההפסד הזה ייתן לי הרבה מוטיבציה לעבוד קשה יותר”, אמרה הג’ודאית הישראלית.
“אני עובדת קשה ומחויבת להצליח, אני חלק מנבחרת איכותית שתמיד דוחפת להילחם ולנצח ואני שמחה שזכיתי במדליה וגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג, מצטערת שלא הצלחתי לזכות בזהב”, הוסיפה הרשקו וסיכמה: “אני מבטיחה להשתפר ולעשות הכל כדי לזכות במדליות זהב. עכשיו הזמן לנוח קצת ובשבוע הבא לחזור לאימונים. יחד עם הצוות המקצועי נדע למצוא את הדרך להתחזק ולהשתפר”.
רז ושני מדברים לאחר הזכייה במדליית הכסף
מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, הוסיף: “אחד מהדברים שקשים לי כמאמן זה לסיים תחרות בהפסד, גם כשמדובר בגמר. מצד שני, כשאני מתנתק מהתחושות האלו אני מאוד גאה ברז, שמאז הזכייה שלה במדליה הקבוצתית בטוקיו זוכה ברציפות במדליה בכל תחרות ולמעשה זאת המדליה השביעית ברציפות - והשיא הוא הזכייה שלה במדליית הכסף באליפות אירופה הראשונה בה היא משתתפת. רז עובדת קשה, מחויבת לכל הדרישות הלא פשוטות שלנו ומצליחה להוכיח שהיא בנויה מהחומר של הטופ העולמי”.
ביחס להופעה של נבחרת הנשים כולה, סיכם המאמן: “נבחרת הנשים מסיימת אליפות אירופה חלומית והיסטורית עם זכייה ראשונה לג’ודו הישראלי בארבע מדליות נשיות ומקום חמישי באליפות אירופה אחת. יש לנו ספורטאיות מצוינות ואני מאמין בהן בהצלחות, אבל לא פחות גם כשהן מפסידות. זו נבחרת אחת וכל הצלחה היא של כולן ועם כל הפסד אנחנו מתמודדים יחד. המטרה עכשיו היא לחזור לפרופורציות, לצאת לחופש של כמה ימים ולחזור בשבוע הבא לעבוד קשה במטרה להסתער על הקריטריון האולימפי שמתחיל בחודש יוני”.
לסיום אמר הרשקו: “למדנו המון מהתקופה האחרונה ומהתחרות הזאת, אנחנו חייבים להשתפר ולטפל בבעיות שגילינו במטרה לשאוף למקסם את הפוטנציאל של כל ספורטאית. אני רוצה להודות לכל נבחרת הנשים, הצוות המקצועי, איגוד הג’ודו והמשפחה שלי על התמיכה והאמונה. נבחרת הנשים של ישראל ממשיכה לעשות היסטוריה”.