2 צפייה בגלריה
אונואקו
אונואקו
אונואקו
(איציק בלניצקי)
בני הרצליה רשמה הערב (ראשון) ניצחון חוץ יקר במיוחד בדמות 75:90 על הפועל חולון שהבטיח לה את המקום השלישי בתום העונה הסדירה על חשבון היריבה, בתום משחק אמוציונלי במיוחד.
אבל מה שגנב את ההצגה במשחק הוא לאו דווקא היכולת האדירה של שחקני מחזיקת הגביע, שחמישה מהם סיימו עם ספרות כפולות כולל שניים, די ג’יי שארפ וצ'ינאנו אונואקו שסיימו עם דאבל דאבל מרשים, אלא התקריות הרבות שנרשמו במשחק בעיקר מצד אוהדי הפועל חולון.
בתחילת הרבע הרביעי, אוהדי חולון ניסו להוציא את אונואקו מדעתו כשקיללו אותו ללא הפסקה בזמן פסק זמן שלקחה הקבוצה מהרצליה. אחרי מספר פעמים בהם האוהדים של חולון קיללו וגידפו את השחקן גם כשהמשחק המשיך, אונואקו התגרה בהם ובתגובה ספג עבירה טכנית.
מרגשת: הרצליה פירקה 75:90 את חולוניה
העבירה שספג הניגרי ממש לא עברה בצורה שקטה אצל קבוצתו, שבתגובה צייצה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה, כשהיא מתייגת את מנהלת הליגה בכדורסל: “ה״פרס״ על נהמות, תנועות חיקוי קוף וקריאות גזעניות הוא עבירה טכנית לחובת השחקן. בכדורגל עוצרים על זה את המשחק. מתי אצלנו?”.
בנוסף לכך, שלוש דקות מפתיחת הרבע השני אירע אירוע חריג כאשר המשחק הופסק למספר דקות אחרי שאוהדי חולון הפריעו למצלמות לצלם את המשחק, והכרוז הודיע שאם זה יימשך - המשחק ייפסק. לאחר דין ודברים המשחק נמשך, אך האוהדים ממש לא חדלו מלעשות זאת.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
אוהדי הפועל חולון
(חגי מיכאלי)