3 צפייה בגלריה
גיורגיוס פרינטזיס
גיורגיוס פרינטזיס
גיורגיוס פרינטזיס
(האתר הרשמי של אולימפיאקוס)
נבחר לנבחרת העשור הקודם ביורוליג, אלוף המפעל פעמיים, גיבור גמר 2012 באיסטנבול, אייקון אולימפיאקוס ואפילו נבחר בדראפט ה-NBA – כל אלו רק חלק מהישגיו הגדולים של גיורגוס פרינטזיס, כוכב אולימפיאקוס בן ה-37 ואחד מהשחקנים האירופיים הגדולים בהיסטוריה, שעשוי לקבל את מחיאות הכפיים האחרונות שלו מהקהל הביתי במשחק ה-5 בין אולימפיאקוס למונאקו בפלייאוף היורוליג מחר (רביעי) ב-21:30.
עבור הכוכב היווני, שאף נבחר בשנת 2007 בדראפט ה-NBA על ידי סן אנטוניו במקום ה-58 בסיבוב השני (אם כי לבסוף לא שיחק בה), המשחק הזה עשוי להיות סוף הדרך לעונת 2021/22, שכן היוונים ב-2:2 בסדרה מול הצרפתים והמנצחת תעפיל לפיינל פור, מה שהופך את המשחק לחשוב במיוחד ברמה האישית בשביל הקפטן.
"הייתה לנו עונה טובה מאוד, אבל כולנו יודעים שנהיה חייבים לעלות”, אמר פרינטזיס לקראת המשחק. “אנחנו מאוד רוצים לנצח וערוכים לזה מקצועית. מה נצטרך לעשות? נצטרך לשחק כדורסל קשוח ולמצוא את הקצב שיביא לנו את הניצחון, במיוחד בהתקפה. הגנתית, נצטרך למנוע מהם את הסלים”.
3 צפייה בגלריה
גיורגיוס פרינטזיס ויאנוליס לרנצאקיס
גיורגיוס פרינטזיס ויאנוליס לרנצאקיס
גיורגיוס פרינטזיס ויאנוליס לרנצאקיס
(איציק בלניצקי)
עד כה, הפורוורד הוותיק נמנע מתשובה ישירה לגבי שאלת הפרישה האפשרית שלו והאם אכן ייפרד מהכדורסל האירופי בתום העונה. בן ה- 37, שנכלל בנבחרת היורוליג של העשור הקודם, נתן את הטון במשחק הראשון בסדרה, קלע 12 נקודות יקרות והוכיח שהוא רוצה יותר מכל לחזור לפיינל פור לריצה אחרונה לתואר.
במשחק הקודם והרביעי בסדרה הפסידו היוונים על חודה של נקודה 78:77, גאורגיוס ברצוקאס, המאמן, התכונן למשחק ואמר: “זה משחק קריטי לנו ולקהל הנהדר שילווה אותנו, אנחנו באים כדי להעפיל לפיינל פור. במשחק הקודם לשתי הקבוצות הגיע לנצח וזה היה דו קרב ראוי ליורוליג".
3 צפייה בגלריה
שחקני אולימפיאקוס
שחקני אולימפיאקוס
שחקני אולימפיאקוס
(עמוד הטוויטר של אולימפיאקוס)
כך או כך, מחר בערב תירשם היסטוריה עבור המועדון היווני עם סולד אאוט באולם “השלום והאחווה”, שהושג כמעט בתוך שעה כבר ביום ראשון וקפטן הקבוצה בהחלט יהיה באור הזרקורים, כשהאוהדים יקוו שזו לא תהיה הופעתו האחרונה והם יזכו לראותו לפחות עוד פעמיים בפיינל פור.
89:102 לגלבוע/גליל על הפועל ב"ש