2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(לילך וויס-רוזנברג)
רגע האמת של העונה של הפועל חולון הגיע. הצהובים-סגולים יתמודדו הערב (שישי) ב-19:00 בבילבאו מול טנריפה במסגרת הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב”א, במטרה להעפיל לגמר הגדול.
מאמן חולוניה, גיא גודס, התראיין לקראת המשחק ואמר: “בפליי אין מול בישקטאש בטורקיה היינו על סף הדחה אבל ניצחנו וקיבלנו המון ביטחון. אף אחד לא האמין שנסיים במקום הראשון או השני אבל לבסוף סיימנו ראשונים ואנחנו המועדון הראשון מישראל שמגיע למעמד הזה, זה לא מובן מאליו, נרצה לשמח את 1,000 האוהדים שלנו ולעלות לגמר”.
“זה הולך להיות בוודאות משחק קשה. ראינו את סגנון המשחק של טנריפה והוא שונה מאוד מהסגנון הישראלי, יש הרבה הפתעות שיכולות לקרות בפיינל פור. נצטרך להיות מרוכזים. הכל יכול לקרות ב-40 הדקות, ניתן הכל כדי להיות בגמר. באתי לקבוצה בנובמבר ועשינו מה שעשינו, זה היסטוריה שהגענו לפיינל פור, לנו ולכל הכדורסל הישראלי”, המשיך.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(רדאד ג'בארה)
גם גיא פניני, קפטן חולון, דיבר: “מאוד מרגש להיות פה. התחלנו את המסע שלנו בליגת האלופות לפני חמש שנים. זה היה הישג גדול עבורנו להגיע לטופ 8 בשנה שעברה, וזו היסטוריה עבור המועדון שאנחנו פה עכשיו בפיינל פור”.
“לראות פה 1,000 אוהדים שלנו זה באמת מיוחד, חולון זה מועדון שהוא משפחה, כולנו מאוחדים. הם יתנו לנו המון אנרגיה. הבאנו לפה ילד שאביו הלך לעולמו לפני שלושה ימים וחלם להיות כאן ואנחנו רוצים להביא את הגביע לישראל יחד איתו. אם לא הייתה לי את התשוקה והתלהבות להיות פה לא הייתי ממשיך לשחק. אם חושבים שבגלל הגיל שלי אין לי לחץ - זה לא נכון”, המשיך.
חג שמח: שער גדול לתומר חמד באוסטרליה