2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
בזמן שעתידו בפאריס סן ז’רמן רחוק מלהיות מובטח, קיליאן אמבפה שוב “בוחן” את הנהלת המועדון ומפעיל עליה לחץ. לפי דיווח בצרפת, הכוכב רוצה לקחת חלק בטקס של UNPF ב-15 במאי, כשהוא אחד מהמועמדים לזכייה בפרס מטעם ארגון השחקנים במדינה שייערך בבירה, אלא שבמקביל המועדון יקיים מחנה אימונים בקטאר באותו התאריך, מרחק של 4,972.69 קילומטרים משם, ומצפה ממנו להגיע.
בקבוצה מתכננים את הטיסה לקטאר על מנת לקיים מספר פעילויות הקשורות בספונסרים של המועדון, ובאופן טבעי מעוניינים שכל הכוכבים ייקחו חלק. החלוץ בן ה-23 שזכה פעמיים ברציפות בפרס המדובר ומוליך העונה את טבלת מלכות השערים (24) והבישולים (15) בליגה הצרפתית עשוי לזכות ולא מעוניין להצטרף לטיסה לקטאר עם שאר הסגל, כשהוא הודיע על כך לראשי פאריס.
כרגע אמבפה נמצא בשיחות עם המועדון לגבי הנושא ומדובר בכאב ראש נוסף למנהל המקצועי לאונרדו, שגם עתידו על הכף לאחר ההדחה של הקבוצה משמינית גמר ליגת האלופות. גם נאסר אל חלאיפי מחפש פתרון למצב ובספרד בטוחים: “אמבפה בוחן אותם”. אם הכוכב לא יהיה בקטאר, הדבר יהווה מכה קשה למועדון שרוצה לקדם את המונדיאל. בזמן שמנסים למצוא פתרון, מארגני הטקס כועסים שכן התאריך היה ידוע כבר זמן רב, וכך גם המועמדות של אמבפה.
“התבשרנו על הנושא הזה רק לפני 48 שעות”, אמר פיליפ פיאט, נשיא ארגון השחקנים בצרפת, “אנחנו מאוכזבים, אנחנו בדיונים עם אמבפה ופ.ס.ז’ כדי שהוא יהיה, אבל אין הרבה תקווה. זה חבל מאוד כי התאריך היה ידוע זמן רב, זה קצת מביך”.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
קיליאן אמבפה. במה יבחר?
(רויטרס)
טירוף: שחקני ריאל חוגגים בחדר ההלבשה