3 צפייה בגלריה
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
טוויסט בעלילה. על פי דיווח ב’טלגרף’ הבריטי, אריק טן האח, מאמנה החדש של מנצ’סטר יונייטד, רוצה שכריסטיאנו רונאלדו יישאר בעונה הבאה בקבוצה, חרף דיווחים ראשוניים באנגליה על כך שההולנדי ירצה להיפרד מהכוכב. לפי הפרסום ב’טלגרף’, המאמן מאמין ש”זה יהיה טיפשי לא להשאיר את החלוץ”, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה.
רונאלדו יהיה אחד השחקנים הראשונים עימם צפוי טן האח לשוחח כשיגיע לאולד טראפורד, ולמרות שהוא מתכנן בנייה מחדש של הסגל, שתכלול רכישת חלוץ אחד לפחות, הוא בונה על הפורטוגלי כשחקן מפתח. יחד עם זאת, המאמן שיגיע מאייאקס בסיום העונה יודע כי רונאלדו כבר בן 37 ויכולותיו הפיזיות אינן דומות לאלו שהיו לו בעבר, ולכן הוא לא יפתח איתו בכל המשחקים בהרכב הראשון כדי לשמור עליו ולהוציא ממנו את המיטב.
טן האח התרשם במיוחד מהדרך שבה רונאלדו ניסה לסחוב את הקבוצה באחת העונות הגרועות ביותר שלה בשנים האחרונות. CR7 כבש 24 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות העונה והמאמן החדש של השדים האדומים יודע כי לא יהיה פשוט למצוא מחליף שיספק את אותה התפוקה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הכול מצביע על כך שרונאלדו ימשיך למרות שהקבוצה לא תשחק בליגת האלופות, כי הוא לא רוצה לעזוב את המועדון לאחר עונה של כישלון. טן האח לא בהרכב נגד לבנות את הקבוצה סביב הפנומן הפורטוגלי, אך האחרון כאמור לא יוכל לצפות כבר לפתוח בכל המשחקים.
ראלף ראנגניק, המאמן הזמני של יונייטד, שיעבור בקיץ למשבצת היועץ המקצועי, כבר הצהיר שהוא מאמין שלרונאלדו עדיין יכול להיות תפקיד שימושי בעונה הבאה, אם כי הוא גם הודה שההחלטה תהיה בידי טן האח ורונאלדו עצמו, שלא בטוח כלל שירצה להישאר ולהחמיץ עונה בליגת האלופות, לראשונה מזה 20 שנה, במה שעשוי להתברר כעונה האחרונה שלו במועדון אירופאי גדול.
מעבר לעניינים הקשורים לפורטוגלי, מאמנה החדש של יונייטד מתכנן כאמור מהפכה של ממש בסגל, כשנראה שהחיזוקים הראשונים שיגיעו יהיו בעמדת הבלם, הקשר המרכזי והחלוץ. אדינסון קבאני, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, חואן מאטה, נמניה מאטיץ' ואנתוני מרסיאל צפויים לעזוב את הקבוצה, כשגם מרקוס ראשפורד מועמד לעזוב את השדים האדומים.
3 צפייה בגלריה
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
(רויטרס)
מי תנצח בקרב האליפות: מילאן או אינטר?