2 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
(רויטרס)
חצאי הגמר האיזוריים בפלייאוף ה-NBA המשיכו הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק מספר שלוש בשתי הסדרות בהן הקבוצות המדורגות ראשונות במזרח ובמערב, מיאמי ופיניקס, פתחו עם ניצחונות בשני המשחקים הראשונים. בתום שני המשחקים לא נותרה אף קבוצה בלתי מנוצחת בסיבוב הנוכחי אחרי שפילדלפיה ודאלאס שחזרו לאולמות הביתיים שלהן רשמו ניצחונות חשובים.

דאלאס (4) – פיניקס (1) 94:103 (2:1 בסדרה)

בטקסס, המאבס ניצחו את הסאנס הודות למשחק מצוין כרגיל של לוקה דונצ’יץ’ עם כמעט טריפל-דאבל של 26 נקודות, 13 ריבאונדים ותשעה אסיסטים, אלא שבניגוד למשחקים הקודמים הפעם הוא קיבל עזרה מהצוות המסייע ובעיקר מג’יילן בראנסון, שהוביל את רשימת הקלעים של דאלאס עם 28 נקודות.
דונצ’יץ’ וחבריו עלו ליתרון ראשון באמצע הרבע הראשון, אך מאז לא איבדו אותו בשום שלב, כשבשיאו עמד היתרון על 18 נקודות ובשום שלב לאורך 20 הדקות האחרונות הקבוצה מאריזונה לא הצליחה להוריד את ההפרש אל מתחת ל-8 נקודות ולאיים באופן ממשי על היתרון של המאבס. בניגוד לשני המשחקים הראשונים, הפעם הקו האחורי הנהדר של פיניקס לא הצליח להתעלות, כשכריס פול חגג יום הולדת 37 די עצוב כשסיים רק עם 12 נקודות וכן עם 7 איבודים מאוד לא אופייניים ודווין בוקר הסתפק ב-18 נקודות. מי שהוביל את פיניקס היה ג’יי קראודר, שקלע 19 נקודות.

פילדלפיה (4) – מיאמי (1) 79:99 (2:1 בסדרה)

פילדלפיה קיבלה את ג’ואל אמביד בחזרה אחרי פציעה שהובילה להיעדרותו משני המשחקים הראשונים, נהנתה שוב מהציוות שלו עם ג’יימס הארדן, אך מי שלקח פיקוד והוביל את הסיקסרס ל-79:99 מוחץ על מיאמי היה דווקא טייריס מקסי. הקלע של פילי כיכב ברבע האחרון עם 14 מ-21 הנקודות שלו במשחק כולו והוביל את הסיקסרס מיתרון 65:68 בלבד בפתיחת הרבע ל-20 הפרש בסיומו, כשהוא קולע לבדו ב-12 הדקות האחרונות את אותו מספר נקודות שקלעה כל מיאמי יחד.
2 צפייה בגלריה
הארדן חוגג מול מיאמי
הארדן חוגג מול מיאמי
הארדן חוגג מול מיאמי
(רויטרס)
פילי הוכיחה שיש לה עוד הרבה מה לתת בסדרה הזאת, כשאמביד חזר עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, דני גרין הוביל יחד עם מקסי את הסיקסרס עם 21 נקודות וג’יימס הארדן תרם 17 נקודות. ג’ימי באטלר היה היחיד שתפקד אצל ההיט עם 33 נקודות, כשפרט אליו ואל טיילר הירו שקלע 14 נקודות מהספסל אף שחקן במיאמי לא קלע בספרות כפולות.