3 צפייה בגלריה
ג'ואל אמביד בטירוף
ג'ואל אמביד בטירוף
ג'ואל אמביד בטירוף
(רויטרס)
חצאי גמר האזוריים ב-NBA המשיכו הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק מספר שלוש בשתיים מהסדרות כאשר דאלאס ניצחה 94:103 את פיניקס וצימקה ל-2:1 בסדרה, בדיוק כמו פילדלפיה שפירקה 79:99 את מיאמי.
מי שגנב את ההצגה במשחקי הלילה הוא ג’ואל אמביד, שנפצע במהלך משחק מספר 6 מול טורונטו, סבל משבר בארובת העין וזעזוע מוח ועל פי כל התחזיות היה אמור להיעדר מהמשחק הלילה, אך חזר ובענק כשקלע 18 נקודות וקטף 11 כדורים חוזרים בניצחון של הסיקסרס.
אמביד אמר בסיום: “אני רוצה לנצח ואני מרגיש שיש לנו סיכוי טוב ללכת עד הסוף. בשום שלב לא חשבתי שאפספס את כל הסדרה הזאת, רק חשבתי על מה שאני צריך לעשות כדי לשוב לפרקט בשלב מוקדם ככל האפשר. לא ידעתי אם זה יקרה במשחק מספר 1, 2, 3 או 4, אבל עשיתי הכל כדי לחזור בהקדם האפשרי”.
3 צפייה בגלריה
הארדן חוגג מול מיאמי
הארדן חוגג מול מיאמי
הארדן חוגג מול מיאמי
(רויטרס)
אמביד המשיך: “אנחנו צריכים להישאר בריאים ולהציג כדורסל כמעט מושלם, אעשה הכל כדי לנצח. אסור לנו להיקלע לפיגור 3:1, כך שאנחנו חייבים לנצח גם בראשון בלילה. חזרתי כדי לקחת אליפות”.
לוקה דונצ’יץ’ כיכב גם הוא בניצחונה של דאלאס כשסיים עם דאבל-דאבל של 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, אבל בתחילת הרבע הרביעי כבר היו לחובתו חמש עבירות והוא לא הסתיר מהשופטים את דעתו על מה שקרה.
3 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
דונצ'יץ' חוגג עם קלבר
(רויטרס)
כבר באמצע הרבע השלישי, אחרי שביצע את העבירה הרביעית שלו וירד לפרקט, דונצ'יץ' הניף את שתי הידיים באוויר ועשה סימון של כסף עם האצבעות כדי להראות מה הוא חושב על השיפוט. כשנשאל על כך אחרי המשחק, הבהיר דונצ’יץ’: "זה לא היה נגד כריס פול או נגד השופטים. אני לא רוצה שיקנסו אותי, אבל אני לא חושב שכל השריקות נגדי היו מוצדקות".
אבדיה בראיון חגיגי: נותן לעצמי ציון 8