2 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
גארת' בייל
(רויטרס)
אחרי שזכתה באליפות ספרד והשלימה מהפך ענק נגד מנצ’סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד תתארח הערב (ראשון, 22:00) בסגל חסר אצל אתלטיקו מדריד לדרבי לוהט. דני סבאיוס נפצע וייעדר בשבועיים הקרובים, אנדריי לונין יפתח בין הקורות של הבלאנקוס ודויד אלאבה, גארת’ בייל, אדן הזאר, איסקו ולוקה יוביץ’ לא התאמנו.
קרלו אנצ’לוטי אמר לקראת המשחק במסיבת העיתונאים: “בייל לא חגג עם חבריו את האליפות פשוט כי הוא לא יכול היה לזוז. אם הכול ילך כשורה, אשאר בריאל מדריד עד גיל 80. אשמח אם גם דני סבאיוס יישאר. המשחקים שנותרו בליגה יעזרו לנו להתכונן לגמר, אנחנו צריכים לכבד את החולצה הזאת ולתת את הטוב ביותר. מסדר הכבוד? אם הוא יעשו לנו אז יעשו, ואם לא אז לא”.
המאמן הוסיף: “אין דיסטנס בחדר ההלבשה, זה נכון שעדיין לא זכיתי בדאבל (שכלל אליפות) ונראה מה יהיה. כנראה שכשאפסיק לאמן כאן אפרוש, אבל אני רוצה להמשיך פה עוד הרבה זמן”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
דייגו סימאונה אמר מנגד: “תמיד מלהיב לשחק נגד קבוצה כמו ריאל מדריד, במיוחד אחרי שהיא הפכה לאלופה. מסדר כבוד? יש לנו כבוד אליהם, אבל יותר כבוד לאוהדים שלנו. אני מברך את ריאל וצוות האימון שלה, שעשו עבודה מדהימה”.
תקציר מורחב: משחק האליפות של ריאל מדריד