3 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
אייל גולסה
(חגי מיכאלי)
מכבי תל אביב הבטיחה הערב (שבת) באופן סופי לפחות את המקום השלישי בטבלה, אחרי שניצחה 1:2 את את מכבי נתניה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת סטיפה פריצה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 בדקה ה-55, אך שתי דקות בלבד לאחר מכן איגור זלטאנוביץ’ ניצל חור בהגנה והשווה. המילה האחרונה הייתה שמורה לאוסקר גלוך. הכישרון הצעיר שנכנס כמחליף בדקה ה-81, הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-87 וסידר לצהובים את הניצחון השני בסך הכול בפלייאוף העליון.
מאמן מכבי ת”א, מלאדן קרסטאיץ’, אמר לאחר המשחק: “התכוננו טוב כי ידענו שמכבי נתניה היא קבוצה טובה מאוד, אגרסיבית ומאומנת. במחצית הראשונה החלוצים שלנו היו רחוקים אחד מהשני והיינו צריכים להיות קרובים יותר כי ככה הפסדנו הרבה כדורים. במחצית השנייה היינו טובים יותר אבל ספגנו גול קל מדי. אמרתי לשחקנים שהם צריכים להישאר מקצועניים עד סוף העונה אנחנו נמצאים במועדון גדול וזו העבודה שלנו, יש עוד שלושה משחקים ועלינו להתמקד בלנצח אותם. הם הראו את זה על המגרש”.
3 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(חגי מיכאלי)
אייל גולסה, קשר מכבי ת”א, אמר: “זה לא סוד שאנחנו רוצים לקחת נקודות בכל משחק ולהראות טוב. לא התחלנו טוב בפלייאוף, אבל מכבי האמיתית רוצה לנצח כל משחק ואני מקווה שנעשה את זה. המקום השני הוא יעד, אין ספק. מרגישים פספוס, התחלנו פלייאוף לא טוב, אנחנו לא מסתכלים אחורה, ביום שלישי יש לנו את חיפה וצריכים לנצח עד סוף העונה. מכבי נתניה קבוצה טובה, ידענו שיהיה משחק קשה, האנרגיות עשו את ההבדל, היינו יותר אנרגטיים ואני שמח שעשינו את העבודה. מאבק האליפות? אנחנו נחזור לזה בעזרת השם, נבוא לנצח בשלישי”.
מאמן מכבי נתניה, בני לם, סיכם: “זה הכדורגל שאנחנו רוצים לראות, אומנם כואב שהפסדנו, אבל היה משחק קצבי טוב. בסוף הגיע למכבי לנצח, לא חושב שהיינו עדיפים, אבל היו שתי קבוצות שהראו כדורגל של פלייאוף עליון. הייתה חסרה לנו רגל מסיימת, היינו במשחק כל הזמן. דבר אחד הפריע לי, אנחנו קבוצה שלא נשברת והשופט הוסיף 8 דקות וקצת הרמנו ידיים, אבל סך הכול אין לי תלונות. עשינו שני משחקים גדולים, באנו מול קבוצה מצוינת אין טענות. המשחק הבא? זה משחק בית מול סכנין, נצטרך לנצח שם, אחר כך יש הפועל ת”א, מכבי חיפה, נעשה הכול עד הסוף. מה יכריע? ניצחונות”.
3 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
עדן קארצב, קשר מכבי נתניה, שפתח את העונה במכבי ת”א, אמר: “הפסדנו משחק שהיה שוויוני לחלוטין, חברה היו עייפים מסדרת המשחקים מול חיפה, ב”ש ומכבי. ניקח אוויר ונתכונן למשחק הבא. אנחנו אמרנו בינינו לפני המשחקים מול חיפה, ב”ש ומכבי, שהמשחקים האלה בונוס וכל נקודה זה בונוס, נגד הפועל וסכנין נצטרך לבוא ולהביא נקודות זה הלחם שלנו. מכבי לא ויתרה עלי, החלטתי עם עצמי לא להמשיך, אני בטוח בהחלטה, אני מודה למועדון על כל מה שנתנו לי ומודה לנתניה שלקחו אותי והיו מוכנים לשלם מה ששילמו, אני בבית חם ועושה הכול בשביל נתניה”.