2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(ראובן שוורץ)
ברק בכר קיווה לסגור הערב (שבת) את סיפור האליפות כדי להתחיל להתכונן בראש שקט לגמר הגביע שמחכה לקבוצתו בסוף החודש, אך הקבוצה אותו יפגוש בקרב על התואר, הפועל באר שבע, מנעה ממנו ומשחקניו לחזור לכרמל עם הצלחת, אחרי שכברה עליהם 0:1 בתום משחק סוער באצטדיון טוטו טרנר.
המאמן הירוק, שראה את הפער שלו מהאדומים בצמרת מתקזז לשש נקודות כשתשע בלבד נותרו בקופה, אמר בסיום ההפסד המתסכל: “ציפינו שיסתיים אחרת, אבל גם ציפינו לשחק יותר טוב, והפסדנו בצדק. אין מה להגיד יותר מדי על משחק כזה, רצינו לבוא ולסיים כמו שצריך, התחלנו כמה דקות טוב ואז נעלמנו לגמרי. אחרי האדום השער היה באוויר. זה הכדורגל וממשיכים קדימה”.
על ריבוי הכרטיסים האדומים מול באר שבע: “אנחנו עובדים על לא להיגרר לשטויות ופרובוקציות והיום זה קרה. חבל שזה קורה, אבל צריך לבוא ביום שלישי ולגמור את הסיפור. אחרי ההפסד הזה חייבים לעשות את זה, רוצים לנצח ולחגוג בסמי עופר”.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה באים בטענות לשופט
שחקני מכבי חיפה באים בטענות לשופט
שחקני מכבי חיפה באים בטענות לשופט
(רדאד ג'בארה)
על היריקה של עומר אצילי מול אוהדי הפועל באר שבע: “לא ראיתי ונבדוק את זה. כולם היו חלשים, קשה לי לציין שחקן שהיה טוב, לא נכון לדבר על שחקן כזה או אחר. לא באנו לשחק על תיקו, לא היינו מדויקים, איבדנו כדורים, עשינו דברים שאנחנו לא רגילים לעשות והפסדנו. אנחנו אף פעם לא משחקים על תיקו. תמיד טוב שיש משחק לתקן ונצטרך לעשות את זה בדרך הקשה”.
“נצטרך לקחת את זה בבית, אולי שוב, כמו שנה שעברה, נגזר עלינו לעשות את זה מול הקהל ולא נאכזב אותו בפעם השנייה ברציפות”, סיכם.