2 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(איציק בלניצקי)
הפועל ירושלים תתארח הערב (ראשון, 18:00) בהיכל היובל למפגש מול בני הרצליה במסגרת המחזור האחרון של הבית העליון בליגת העל. הקבוצה מהבירה תגיע למשחק עם אותו הסגל ששיחק במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, כשקייזר גייטס ואי ג׳יי רולנד ימשיכו להיעדר.
האדומים יודעים כי הם חייבים לנצח אם הם רוצים לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון, לאחר שמכבי תל אביב גברה על גליל עליון. בקבוצה מהבירה מבינים כי משמעות של הפסד תהיה קשה עבורם, כשמעבר להתרחקות מהיריבה המושבעת מתל אביב שנמצאת במקום הראשון, הם יתדרדרו למקום השלישי כשהרצליה תתפוס את מקומם.
בנוסף לכך, בסביבת הקבוצה מבהירים כי מעבר לעובדה שהדירוג בטבלה בסיום העונה הסדירה מוביל ליתרון הביתיות לכל אורכה של סדרות הפלייאוף, החשיבות של ניצחון היא גדולה גם כי הירושלמים רוצים להגיע לפלייאוף הליגה עם מומנטום חיובי. בשני המפגשים הקודמים שנערכו בין הקבוצות, כל קבוצה הצליחה לנצח בביתה.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים
(איציק בלניצקי)
מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ נגד קבוצה מאוד איכותית ומאוזנת. נצטרך להציג כדורסל ברמה גבוהה, להיות מרוכזים ולהציג רמה גבוהה בפן ההגנתי. בני הרצליה מעמידה בפנינו אתגר גדול עם המון שחקנים ברמה גבוהה בכל עמדה, נצטרך לעצור אותם כקבוצה ולא רק שחקן בודד כזה או אחר".
סלטה ויגו מפרקת את אלאבס