2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ברצלונה הבטיחה הערב (שבת) באופן רשמי את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, אחרי שניצחו 1:2 את ריאל בטיס. אנסו פאטי כבש ראשון, מארק ברטרה השווה זמנית וג’ורדי אלבה, שגם בישל לפאטי, הכריע את המשחק עם וולה מרהיב בדקה ה-94.
“אנחנו צריכים להסתכל על איפה שהיינו בנובמבר ועל איפה שאנחנו עכשיו”, אמר צ’אבי בסיום. “אנחנו צריכים להיות שמחים שאנחנו תחרותיים. אנחנו לא משחקים כמו פעם, אנחנו מאבדים הרבה כדורים ומשדרים תחושה שלילית, אבל הדבר החיובי הוא שהשחקנים לא מוותרים".
“זו הייתה יכולה להיות עונה הרבה יותר גרועה”, המשיך המאמן. “עכשיו אנחנו צריכים לתכנן את השנה הבאה בזמן כדי שנחזור להיות תחרותיים ולזכות בתארים. המשחק הערב היה צמוד מאוד. אנחנו לא מרוצים מהמשחק אבל אנחנו מרוצים מכך שניצחנו יריבה כמו בטיס”.
מהסרטים: קאמבק אדיר לפאטי שער נדיר לאלבה
לסיום התייחס לקפטנים של הקבוצה ואמר: “בוסקטס, אלבה ופיקה מראים לי את המחויבות שלהם על בסיס יומי, זה פנטסטי. הם ספגו ביקורת כי זו בארסה, אבל הם לא מתחבאים ומושכים את הקבוצה. מרגש אותי כשהשחקנים האלה רוצים ונותנים הכול על המגרש”.
אנסו פאטי, שמתאושש מפציעה ממושכת, נכנס כמחליף וכבש כבר בנגיעה השנייה שלו. הוא הבקיע את שערו ה-19 במדי הקטלונים, 10 מהם היו שערים שהעלו את בארסה ליתרון. העונה הבקיע פאטי ארבעה שערים ויש לו את מאזן ההבקעות הטוב ביותר ביחס לדקה עם שער כל 60.7 דקות. קארים בנזמה, שהבקיע 25 שערים, אחריו עם שער בכל 93.5 דקות.
2 צפייה בגלריה
גאבי ואנסו פאטי חוגגים
גאבי ואנסו פאטי חוגגים
גאבי ואנסו פאטי חוגגים
(רויטרס)
ג’ורדי אלבה סיים את המשחק עם שער ובישול. מבין כל המגנים בחמש הליגות הבכירות הוא השלישי במעורבות בשערים (15) כשכבש 3 ובישל 12. מקדימים אותו צמד המגנים של ליברפול, כשטרנט אלכסנדר ארנולד מעורב ב-20 שערים (2 שערים ו-18 בישולים) ואנדרו רוברטסון מעורב ב-17 (2 שערים ו-15 בישולים).