2 צפייה בגלריה
רומן סורקין ואבי אבן
רומן סורקין ואבי אבן
רומן סורקין ואבי אבן
(איציק בלניצקי)
"לא הרגנו את המשחק", הודו במכבי תל אביב לאחר הניצחון אמש (שבת) על הפועל גליל עליון במסגרת המחזור הלפני אחרון בבית העליון. בעקבות הניצחון, חניכיו של אבי אבן עלו למקום הראשון בטבלה, ואם יגברו ביום שני הקרוב על הפועל חיפה (או לחילופין הפועל ירושלים תפסיד), והצהובים-כחולים ייהנו מיתרון הביתיות לכל אורכו של הפלייאוף. במועדון כבר הבהירו לקראת המשחק הקרוב: "רוצים להבטיח ביתיות בבית".
במכבי ת”א אמנם שמחו על התוצאה, אך אין ספק שהדרך לניצחון ה-18 של הקבוצה העונה לא בדיוק עורר שביעות רצון, שכן חניכיו של אבי אבן איבדו לא פחות מ-20 כדורים. בסביבת הקבוצה כבר ראו את המשחק בורח להם מהידיים וציינו: "כמעט נתנו להם אותו במתנה", החדות עימה פתחו את ההתמודדות נעלמה, האגרסיביות סומנה כגורם העיקרי לאיבודי הכדור, ואת הפתיחה הטובה שייכו אך ורק לחדות של ג'ייק כהן שהיה נדבך חשוב ביכולת ההתקפית של הקבוצה בדקות הראשונות.
האגרסיביות עימה התמודדה האלופה היוותה טעימה ראשונה ממה שצפוי לה בהמשך הדרך, כשבמועדון הוסיפו כי היה להם הרבה מזל עם ההחטאה של כארם משעור, שאגב זכה לקרדיט מאנשי הצהובים. בקבוצה נאמר: "שתי דקות לסיום הובלנו בשש נקודות והסתבכנו סתם, הורדנו הילוך וזה כמעט ועלה לנו במשחק". במועדון היו מרוצים מהיכולת של ג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין שקלע סלים גדולים לדברי אנשי המועדון, מכך שג'יימס נאנאלי הגיע לקלאץ' ומהיכולת של רומן סורקין.
2 צפייה בגלריה
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
ג'ייק כהן
(עמרי שטיין)
השלושה סיימו את המשחק בספרות כפולות, וכעת בקבוצה כבר מביטים לעבר יום שני הקרוב למשחק נגד הפועל חיפה. הסיטואציה כפי שצוינה כבר מעלה פשוטה, ניצחון של הפועל ירושלים על בני הרצליה, וחניכיו של אבן יהיו חייבים לנצח את החבורה של אלעד חסין כדי להבטיח את הביתיות בכל סדרות הפלייאוף, הפסד של האדומים-לבנים מהבירה, והמשחק ה-27 והאחרון של התל אביבים בעונה הסדירה, יהיה לפרוטוקול בלבד.
ג'ייק כהן שסיים את המשחק עם 11 נקודות וחמישה ריבאונדים אמר לאחר המשחק: "זו לא הייתה התצוגה הכי טובה שלנו אבל זה חשוב לנצח משחקים כאלה, אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו, איבדנו יותר מדי כדורים, גם לי היו, כך שיש לנו הרבה על מה להסתכל בכדי שנשתפר, כמובן שזה חשוב לנצח משחקים כאלו".
קרסטאיץ׳: ״אף פעם לא קל לשחק נגד נתניה״