2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
שחקני הפועל ירושלים חוגגים
(שחר גרוס)
דריכות שיא בהפועל ירושלים לפני המשחק הערב (ראשון) ב-20:00 מול מכבי פתח תקווה, משחק על עונה שלמה, משחק שיכול להכריע האם האדומים מהבירה יישארו בליגת העל או שהם בדרך חזרה לליגה הלאומית. הצוות במקצועי בקבוצה בראשותו של זיו אריה הקפיד במהלך כל ההכנות למשחק להשאיר את השחקנים שלו מפוקסים וחדים. בשבוע האחרון שמעו השחקנים שוב ושוב מילה אחת: ״ריכוז״.
המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק הערב: “ההכנות שלנו רגילות כמו לכל משחק בפלייאוף. נכנסנו לפלייאוף בידיעה שנצטרך לנצח כדי להישאר בליגה, לא כל כך עשינו את זה אבל היה לנו מזל עם התוצאות האחרות, שבוע שעבר ניצחנו, השבוע לא שונה מהשבועות האחרונים, אנחנו רוצים להשלים את המשימה שלנו וזה מה שננסה לעשות”.
2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(רדאד ג'בארה)
גוני נאור הקפטן הוסיף: ״קודם כל אני שמח שניצחנו את הפועל חיפה ואספנו שלוש נקודות, הצוות המקצועי הכין אותנו למשחק מול מכבי פתח תקווה, אנחנו מגיעים מוכנים טקטית למשחק וגם מבחינת התחושות והביטחון אנחנו מגיעים בצורה טובה. אני מרגיש טוב, זה משחק גדול, מקווה שנסיים אותו בצורה הכי טובה שיש. כולם דרוכים ומחכים כבר שיתחיל המשחק״.
הפועל ירושלים: אדליי אדביו, אלוז׳ יאו, אונדז׳יי באצ׳ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, רוסלן ברסקי, אווקה אשטה, גיא חדידה, גיא בדש, ויליאם אגאדה.
מכבי פ”ת: אריק ינקו, ינון אליהו, מרקוס דיניז, ארד בר, ירדן כהן, יואב הופמייסטר, אדי מחרמיץ’, עידו שחר, אבובקר דומבייה, לאמק בנדה ואיאון ניקולסקו.
קרסטאיץ׳: ״אף פעם לא קל לשחק נגד נתניה״