2 צפייה בגלריה
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
סטפנו פיולי
(רויטרס)
מילאן כבר מריחה את האליפות חוזרת אליה אחרי 11 שנה של בצורת, אך היא יודעת שאין מקום למעידות בשלושת המחזורים שנותרו לה עד לסיום העונה על מנת להבטיח שהסקודטו ייסע לצד האדום של העיר. אם תמעד היום (ראשון) מול ורונה (21:45, שידור חי בערוץ ONE2), אינטר עלולה להחזיר את התואר בפעם השנייה ברצף לצד הכחול של מילאנו.
המאמן של האדומים, סטפנו פיולי, אמר לקראת המשחק: "יהיה נחמד לשחק מול הרבה אוהדים שלנו, הם נותנים לנו אנרגיה, תשוקה והתלהבות. אנחנו כעת בנקודה בה כל המשחקים משפיעים וישפיעו על המטרה הסופית. ראיתי הרבה ריכוז ומוטיבציה באימונים השבוע. אנחנו יודעים שוורונה יכולה ליצור לנו קושי, אך הקשיים איתם התמודדנו לאחרונה גרמו לנו להתכשל. זה הזמן להראות שאנחנו לא רק טובים, אלא יכולים להיות הכי טובים שיש".
כשנשאל אם צפה במשחק של אינטר נגד אמפולי ענה פיולי: “צפיתי באימון שלנו שוב, ואז במשחק טניס גדול. אלקראס הוא פנומן. כל המשחקים שנותרו קשים. זה המשחק הכי קשה, אבל בשבוע הבא אגיד אותו דבר. אנו מצפים ליריבה מלאת מוטיבציה”.
2 צפייה בגלריה
סטפאנו פיולי חוגג
סטפאנו פיולי חוגג
סטפאנו פיולי חוגג
(רויטרס)
על זלאטן איברהימוביץ’ אמר: “אנחנו יודעים כמה שהוא חשוב לנו, הוא עושה הכל כדי לעזור לנו”. “אנחנו זקוקים לשבע נקודות כדי לעשות משהו יוצא דופן, ולהראות שאנחנו הכי טובים בליגה. עלינו לשחק כמו מילאן ואז ננצח. הדבר החשוב הוא להיות קבוצה ולשחק עם אמוציות", המשיך.
מילאן לא הפסידה בליגה מאז ה-2:1 לספציה ב-17 בינואר, והיא מחזיקה ברצף הכי ארוך בחמש הליגות הבכירות ללא הפסד, בלבד ליברפול. יש לה חמש תוצאות תיקו ושמונה ניצחונות.
מטורף! גנואה מנצחת את יובה בדקה ה-95!