2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה
יורגן קלופ ופפ גווארדיולה
(רויטרס)
מאבק האליפות בפרמייר ליג נמצא בישורת האחרונה. שלושה מחזורים לסיום העונה מנצ’סטר סיטי תוכל לפתוח פער של 3 נקודות בפסגה, כאשר תארח הערב (ראשון) ב-18:30 את ניוקאסל ותנסה לנצל את המעידה של ליברפול אתמול, שסיימה ב-1:1 ביתי מול טוטנהאם. להוציא את ה-2:2 ביניהן היה זה איבוד הנקודות הראשון של האדומים אחרי 13 ניצחונות והתרנגולים היו חתומים עליו עם משחק טקטי מושלם.
“היה משחק צפוי. היה ברור שטוטנהאם תופיע כמו שהיא הופיעה. עם כל האיכות האישית שיש לה ועם תוכנית המשחק שיש לה, היה ברור שזה יהיה קשה במיוחד”, סיכם יורגן קלופ. “למרות כל השבחים לטוטנהאם, יריבה ברמה עולמית, ניצחה את סיטי וכו’, הם עדיין במקום החמישי והם הרבו לבזבז זמן, זה חכם אבל לא יפה. אני לא אוהב כדורגל מהסוג הזה, אני חושב שהם צריכים לעשות יותר בשביל המשחק. אני מכבד את כל מה שהם עושים, אבל זה לא אני, כמאמן אין לי מה לעשות נגד זה”.
הגרמני התייחס למאבק האליפות ולאפשרות שמנצ’סטר סיטי תברח: “אני אשמח לשבת פה ולהגיד 'כן, סיטי תאבד נקודות', הבעיה היחידה היא שאני לא רואה את זה קורה. זו הבעיה. הלוואי והייתי חושב על זה אחרת, פשוט אני לא יכול לראות את זה”.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
כאמור, מי שתנסה לנצל את המעידה של המייטירדס היא מנצ’סטר סיטי, שתקווה להותיר מאחור את ההדחה הכואבת מליגת האלופות, אחרי שספגה שני שערים מאוחרים מול ריאל מדריד. כעת, פפ גווארדיולה ינסה להשלים זכייה רביעית בחמש שנים באליפות אנגליה. במסיבת העיתונאים נשאל המאמן “אם הוא מסכים שזה די פנטסטי” והגיב: “די, פשוט די? אני חושב שזה מדהים, לא?”.
על מאבק האליפות הוסיף הספרדי: “אבא ואמא מתעוררים כל בוקר והולכים לעבודה כדי להביא אוכל הביתה כדי שהילדים יגדלו וילכו לבית הספר. זה הפרמייר ליג, זה עקביות, כל יום ואני אוהב את זה מאוד. בשלוש או ארבע השנים האחרונות נחמנו בקבוצה יוצאת דופן. אנחנו דוחפים אותם והם דוחפים אותנו להיות הכי טובים ולהגיע לקצה גבול היכולת. להילחם על התואר זה נהדר בשבילנו”.
צפו בשער הניצחון המטורף של ג'ורדי אלבה!