1 צפייה בגלריה
טומיסלאבסטויקוביץ'
טומיסלאבסטויקוביץ'
טומיסלאבסטויקוביץ'
(הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
בעונה שעברה יהב שמיר ואדיר כהן זכו באליפות שווייץ בכדוריד עם וינטרתור. אמש (שבת) נרשם עוד רגע היסטורי עבור שחקן ישראלי: תומר בודנהיימר וציריך זכו בגביע השווייצרי לאחר 28:30 ב"דרבי הישראלי" מול יהב שמיר והאלופה וינטרתור, לאחר ההארכה ומהפך בדקות האחרונות. בודנהיימר כבש שער. שמיר תרם 13 עצירות, ולשניהם יש סיכוי גם לקחת אליפות לאחר שהקבוצות שלהם העפילו לחצי גמר הפלייאוף בליגה השוויצרית. פיבוט נבחרת ישראל הצטרף אל ציריך במהלך העונה שעברה, אחרי שהחל את דרכו האירופית בליגה השלישית בגרמניה, וכתב בפוסט: "לפעמים חלומות מתגשמים, עדיין לא מוצא מילים לתאר את האושר, רק רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שעוזר ותומר לאורך הדרך".
אחרי שנקבעה היסטוריה ביום שישי, כשאל גמר הפלייאוף העפילו הפועל אשדוד ורמת השרון, אחרי למעלה משלושה עשורים שבשנים שהתקיימו גמרי פלייאוף תמיד הייתה נציגה ראשונית אחת לפחות, בשתי הקבוצות נערכים כבר לפתיחת הסדרה המסקרנת ביום שישי. ברמת השרון האריכו את חוזהו של השוער טומיסאלב סטויקוביץ', ממצטייני העונה, שהצטרף אל הקבוצה בקיץ האחרון מהפועל אשדוד, שאותה הוביל בשנים האחרונות לתארים ההיסטוריים - אליפות וגביע המדינה. ברמת השרון האריכו קודם לכן את החוזים של המקשרים הסרבים, איבן מושיץ' ומילאן פאבלוביץ'.
סבב מאמנים - נס ציונה וסער פרנקל סיכמו על פרידה. אולג בוטנקו, מאמן נבחרת ישראל, צפוי להדריך בעונה הבאה את עירוני רחובות מליגת המשנה. עוד קודם לכן מונה הרוויה פאז'ין, עוזר מאמן האלופה מכבי ראשל"צ, למאמנה של הפועל ראשל"צ ומחליפו של עידן מימון. ג'ו מתתיה ימשיך להדריך את האלופה היוצאת מכבי ראשל"צ בשנתיים הקרובות.
בן שמעון ועטאא לקראת הפועל חיפה