1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פ"ת
שחקני מכבי פ"ת
שחקני מכבי פ"ת
(עמרי שטיין)
כשעה קלה לפני המשחק הכי חשוב שלהם העונה, שחקני מכבי פתח תקווה זכו לשיחת דרבון לא שגרתית מתת אלוף במילואים, גל הירש, מי שהיה בעברו מפקד עוצבת הגליל במלחמת לבנון השנייה וגם מועמד למשרת מפכ”ל המשטרה.
לקראת המשחק הגורלי מול הפועל ירושלים בטדי, ארגון האוהדים של המלאבסים יצר קשר עם הירש, אוהד ידוע של הקבוצה, וביקש ממנו להגיע למשחק כדי לשוחח עם שחקניו של עומר גולן, במטרה לספק את ההשראה הדרושה לפני המשחק בבירה.
בהודעת הארגון נמסר: “עולים לירושלים. גם אלו שבעד המחאה גם אלו שבעד הקבוצה. 90 דק' שמים הכל בצד על מנת שהקבוצה תשמור על סיכוייה להישאר בליגה. ארגון האוהדים יצר קשר במהלך השבוע עם גל הירש, אוהד ידוע שלנו, לוחם ומפקד וביקש ממנו להגיע למשחק ולתת לשחקנים את ההשראה למאבק הספורטיבי שהם מנהלים כנגד הירידה. גל הירש יגיע וידבר עם השחקנים לפני המשחק וגם לכם האוהדים אנחנו קוראים להגיע ולתמוך בקבוצה.
המסר שהתבקשנו להעביר מגל הירש הוא פשוט – מהניסיון שלו לאורך שנים הוא מציין שניתן לצאת ממצבים קשים ומורכבים אם אתה נחוש, ערכי ומוכשר. אסור לוותר ואסור לפחד. גל קשור למכבי פ"ת מילדות, סמל הקבוצה מדבר אליו עשרות שנים והוא מאמין ומשוכנע שהקבוצה יכולה להילחם, לתת את הלב והנשמה ולנצח”.
ההפגנה הפרו פלסטינית בבילבאו