3 צפייה בגלריה
סנדרו טונאלי חוגג
סנדרו טונאלי חוגג
סנדרו טונאלי חוגג
(רויטרס)
מילאן עשתה הערב (ראשון) צעד חשוב אל עבר אליפות ראשונה מאז עונת 2010/11 כשחזרה מפיגור 1:0 לניצחון 1:3 על ורונה. הרוסונרי העלו את מאזנם בטבלה ל-80 נקודות, מספר נקודות אליו לא הגיעו מאז עונת 2011/12.
גיבור ההתמודדות היה סנדרו טונאלי שכבש צמד גדול והחזיר את השחורים-אדומים למשחק אחרי השער המפתיע של מרקו דוידה פראוני. טונאלי, שגם חגג יום הולדת היום, סידר לעצמו ולקבוצתו מתנה נפלאה. למילאן נותרו עוד שני משחקים בליגה, מול אטאלנטה בחוץ ומול ססואלו בבית, המתמטיקה פשוטה – אם תנצח את שניהם היא תזכה באליפות.
מאמן מילאן, סטפאנו פיולי, היה מאושר בתום ההתמודדות: "אני מאוהב בשחקנים שלי כי אני רואה את המאמץ שהם משקיעים כל יום, אני מכיר את המסע שעברנו. יש עוד משחק מאוד קשה בפתח, אז אנחנו מרוצים כן, אבל כבר צריכים להתחיל להתרכז לקראת המשחק הבא".
3 צפייה בגלריה
סטפאנו פיולי חוגג
סטפאנו פיולי חוגג
סטפאנו פיולי חוגג
(רויטרס)
המאמן גם פרגן לכוכב ההתמודדות: “טונאלי צעיר, אבל כל כך חזק. שאלתי את סנדרו בעבר מה העמדה האידיאלית עבורו, הוא אמר 'אנשים משווים אותי לאנדראה פירלו, אבל אני מחשיב את עצמי יותר כמו ג'נארו גאטוסו'. אני חושב שאם נוסיף את דניאלה דה רוסי לתמהיל הזה, זה ישלים את סנדרו טונאלי”.
אלסנדרו פלורנצי, שכבש את השלישי של הרוסונרי, שיתף בסיום: “אנחנו חייבים להנות מהרגע הזה, כי זה מגיע לנו, אבל ממחר להתחיל ללמוד את אטאלנטה. אסור לנו לחשוב על העתיד, רק על ההווה. בואו לא נדמיין מה יקרה אם יהיה תיקו, אם ננצח, זה לא יביא אותנו רחוק. עלינו להתמקד ברגע בו אנו נמצאים כעת. זה הרגע לדחוף חזק, לשחק בעוצמה, בתוקפנות, כמו שעשינו הערב. אטאלנטה היא המטרה הבאה שלנו”.
3 צפייה בגלריה
אלסנדרו פלורנצי חוגג
אלסנדרו פלורנצי חוגג
אלסנדרו פלורנצי חוגג
(רויטרס)