1 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
שון וייסמן
(La Liga)
שלושה משחקים נותרו לסיום העונה בליגת המשנה בספרד, ושון וייסמן לא עוצר. אתמול (ראשון) הוא הבקיע בפעם ה-17 העונה והוביל את ויאדוליד לניצחון 0:2 על אייבר והחלום לחזור ללה ליגה עדיין בחיים עבור המועדון של רונאלדו נזאריו.
בזכות הניצחון, הכוכב הישראלי וקבוצתו העלו את מאזנם ל-72 נקודות וצימקו את הפער מאייבר השנייה לשתי נקודות בלבד. כשנותרו 9 נקודות בקופה, ויאדוליד יכולה לסיים במקום השני ולחזור ללה ליגה אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה.
וייסמן כאמור כבש את שערו ה-17 העונה וזכה לשבחים. כעת, הוא ניצב במקום הרביעי בטבלת הפיצ’יצ’י בליגת המשנה, כאשר כל שלושת השחקנים שבמקום הראשון הבקיעו 19 שערים. לישראלי יש שלושה משחקים להדביק את הפער ואולי-אולי, להפוך עונה נהדרת לאדירה עבורו בפן האישי.
בספרד החמיאו לווייסמן, והאוהדים של ויאדוליד, אצלם הוא הפך לאחד מיקירי המועדון, כתבו עליו ברשתות החברתיות: “אף שחקן שלנו לא ראוי לכבוש יותר מווייסמן. איזה כיף שהוא אחד משלו. אנחנו יכולים לחלום”. בספרד ציינו: “עונה קסומה של הישראלי יכולה להסתיים עם עליית ליגה כשהוא סוחב את ויאדוליד על גבו. העובדה שהוא לא כבש אף אחד מהשערים בפנדלים הופכת את זה לגדולה עוד יותר”.
צפו: השער הענק של שון וייסמן נגד אייבר