1 צפייה בגלריה
כריס פול בעימות עם האוהד
כריס פול בעימות עם האוהד
כריס פול בעימות עם האוהד
(צילום מסך)
כריס פול לא ממש ירצה לזכור את המשחק הרביעי בסדרה מול דאלאס. פיניקס הפסידה 111:101 בטקסס, שם המאבריקס השוו ל-2:2 עם ניצחון שני רצוף מול הרכז בן ה-37 וחבריו כשהוא מסתבך בבעיית עבירות וגם עובר חוויה לא נעימה, כזו שכוללת את אמו ואשתו שהיו ביציע.
"רוצים לקנוס שחקנים שאומרים דברים לאוהדים, אבל האוהדים יכולים לגעת במשפחות שלנו, לעזאזל", צייץ פול בטוויטר במהלך הלילה. תחילה לא ממש היה ברור למה בדיוק רכז פיניקס התכוון, אבל דאלאס שחררה הודעה לתקשורת שבה נכתב: "אנחנו מודעים לתקרית בין אוהד והמשפחה של כריס פול. זו התנהגות בלתי מתקבלת ולא נסבול אותה. האוהד הוצא מהמשחק".
בתיעוד מהמשחק נראה אותו אוהד של דאלאס, שישב קרוב לפרקט, מוצא מהאולם כשהוא עובר בסמוך לפול שלא נשאר חייב. הרכז הביט לעבר האוהד ואמר לו: "אראה אותך אחר כך, אראה אותך אחר כך". לאחר מכן הסדרנים הובילו את האוהד במעלה המדרגות בדרך החוצה. הכל החל אחרי שהאוהד התעמת עם אמו של פול ובנוסף אשתו נדחפה לעיני ילדיהם.
במשחק עצמו, פול שוב לא היה בשיאו. אחרי שבמשחק השלישי בסדרה הוא רשם שבעה איבודים עוד לפני ההפסקה - הכי הרבה שלו במחצית אחת בכל הקריירה בפלייאוף, הפעם הוא הסתבך בבעיית עבירות וסיים את המשחק כבר בשלב מוקדם ברבע הרביעי.
המאמן מונטי וויליאמס שהחזיר את פול לפרקט בשלהי המחצית הראשונה כשהוא עם שלוש עבירות, אמר בסיום: "כולם צריכים לקחת אחריות וזה מתחיל ממני, קיבלתי כמה החלטות שהציבו אותנו במצב בעייתי. הייתי צריך להשאיר את כריס על הספסל, במיוחד לפני המחצית".
צמוד: 101:106 לירושלים על הרצליה