2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
שני משחקים בלבד נותרו לפ.ס.ז' עד לסיום העונה ועדיין לא ברור אם קיליאן אמבפה ימשיך ללבוש את מדיה גם בעונה הבאה. החלוץ יסיים את חוזהו בסוף חודש יוני והאופציות הן חוזה חדש בפאריס או מעבר לריאל מדריד, שתיפגש עם נציגי הכוכב בשבוע הבא, כך לפי דיווח של פבריציו רומאנו.
הבלאנקוס שומרים על אופטימיות שאמבפה אכן יגיע לסנטיאגו ברנבאו בקיץ למרות שרק בשבוע שעבר דווח ב'לה פריזיאן' כי סיכם לשנתיים בפ.ס.ז' - משהו שהוכחש על ידי אמו. לפי רומאנו, אמבפה עדיין לא קיבל החלטה סופית באשר לעתידו והצעת הפריזאים, ששודרגה לפני מספר ימים, עדיין על השולחן.
כידוע, אם אמבפה יעבור לריאל, זה יהיה כשחקן חופשי, מה שאמור להקל על הבלאנקוס להגיש לכוכב הצעה מפתה כשאין צורך בתשלום דמי העברה לפ.ס.ז', אבל המחלוקת העיקרית בין נציגי הכוכב לבלאנקוס נוגעת לזכויות השם. במדריד רוצים 50% מהם - משהו שאמבפה מסרב לו. בכל אופן, בריאל הגישו לאמבפה הצעה רשמית באמצע חודש מרץ עם שכר של 40 מיליון אירו בשנה.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
במקביל, בפ.ס.ז' עושים את כל המאמצים להחתים את אמבפה על חוזה חדש והגישו לו הצעה מפתה. אז מה היא כוללת? לפי עיתון 'אל פאיס' הספרדי, אם החלוץ יחתום לשנתיים בפ.ס.ז', הוא יקבל בונוס של 80 מיליון אירו ושכר של 40 מיליון בשנה הראשונה בחוזה ו-50 מיליון בשנייה. אם יחתום לשלוש שנים, הבונוס יעלה ל-130 מיליון אירו, ואם יסכים לחתום לזמן ארוך יותר, הוא יקבל 200 מיליון אירו ובמהלך החוזה השכר ישודרג ל-60 מיליון אירו בשנה.
בנוסף, אם אמבפה יהיה מוכן לחתום ליותר משלוש שנים בפ.ס.ז', יאפשרו לו לקבוע את משך החוזה. ומה שמושך באמת את החלוץ מעבר לכל אלה זו העובדה שבמסגרת ההצעה, הפריזאים מוכנים להשאיר 100% מזכויות השם של אמבפה - אצלו. ריאל, כאמור, דורשת 50% מזכויות השם שלו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
שקיעות אדומות: ריאל מפסידה בצדק בדרבי