1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
אם לפני מספר שבועות פינטזו בברצלונה על ארלינג הולאנד כרכש הגדול לקיץ הקרוב, בתקופה האחרונה הקטלונים החלו להתמקד ברוברט לבנדובסקי אחרי שהבינו שבמצב הכלכלי הנוכחי, זו משימה בלתי אפשרית להחתים את כוכב בורוסיה דורטמונד. לפי עיתון 'ספורט', בבארסה אופטימיים באשר להגעת החלוץ הפולני שהפך ליעד מספר 1 ונציגו, פיני זהבי, מנסה לסייע.
המכשול העיקרי שעומד בפני בארסה בהחתמת לבנדובסקי הוא החוזה שלו. למרות שהפולני בדרך החוצה מבאיירן מינכן, הוא עדיין חתום בשורות הבווארים עד קיץ 2023 וכמובן שהם לא ישחררו אותו בחינם, כך שהשאלה היא האם שני המועדונים יגיעו לסיכום.
נשיא הכבוד של באיירן, אולי הנס, והמאמן יוליאן נגלסמן מסרבים לשמוע על עזיבה של לבנדובסקי, אבל מאחורי הקלעים זהבי מנסה לסלול את הדרך של החלוץ לקאמפ נואו ומעדכן את ראשי בארסה בהתפתחויות. לפי ההערכות, הסוכן הישראלי מאמין שלבסוף באיירן תסכים לפתוח במו"מ ושדמי ההעברה לא יעלו על 40 מיליון אירו - הסכום המקסימלי שהקטלונים מוכנים לשלם.
מהסרטים: קאמבק אדיר לפאטי שער נדיר לאלבה
צ'אבי שמכיר בצורך של בארסה בסקורר מוכח, כבר נתן אור ירוק להחתמת לבנדובסקי ובקטלוניה מקווים שהקשר הטוב בין ז'ואן לאפורטה לזהבי יסייע. ייתכן שיהיו התפתחויות בנוגע לעתידו של החלוץ מכיוון שבשבת באיירן תסיים את הליגה במפגש עם וולפסבורג במה שעשויה להיות הפרידה שלו מהבווארים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.