3 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
כשעונת הכדורגל עומדת להסתיים, הדיבורים על העברות אפשריות, בעיקר בממלכה הבריטית, מתגברים והבוקר (שני) דווח כי העסקה של ארלינג הולאנד לסיטי נסגרה וכי בשבוע הקרוב צפויה ההודעה הרשמית והחלוץ הנורווגי יעבור מדורטמונד.
עיתונאי ההעברות המוערך, פבריציו רומאנו, דיווח גם שהולאנד עבר כבר בדיקות רפואיות אצל המועדון וכעת חזר לדורטמונד. כידוע, סיטי תשלם לגרמנים את סעיף השחרור של החלוץ שמוערך ב-60 מיליון אירו בלבד. אגב, הבדיקות לא נעשו במנצ’סטר אלא בבלגיה, בבית החולים ארסמוס בבריסל. בתוך כך, רומאנו דיווח כי דורטמונד מצאה מחליף לחלוץ הנורבגי שיעזוב אותה בקיץ. הצהובים-שחורים סגרו את מעברו של קארים אדיימי, חלוצה המוכשר של רד בול זלצבורג, וישלמו עבורו 38 מיליון אירו.
נשארים בסיטי. ב’אתלטיק’ דווח כי על אף ההתעניינות, פול פוגבה אינו רוצה לעבור אל התכולים. פוגבה מסיים את חוזהו במנצ’סטר יונייטד בתום העונה הנוכחית ולא ימשיך במועדון האדום אחרי שלא האריך את חוזהו. בב’אתלטיק’ טענו כי מנצ’סטר סיטי הגישה הצעה נדיבה לשחקן ששקל אותה, אך כעת החליט שלא להצטרף ליריבה העירונית. כעת האופציות הראליות ביותר הן קבוצתו לשעבר יובנטוס, פ.ס.ז’ וריאל מדריד, ואל אחת מהן עשוי להצטרף הקשר הצרפתי בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה ופול פוגבה
פפ גווארדיולה ופול פוגבה
פפ גווארדיולה ופול פוגבה
(רויטרס)
עדיין באנגליה. באיירן מינכן רק הניפה את צלחת האליפות השבוע וכבר עובדת על מה שיכולה להיות העברת השנה בעולם אם תצא לפועל, כשגם היא קשורה לכוכב שמשחק באי הבריטי. סאדיו מאנה שמככב בליברפול נמצא על הכוונת של המועדון הבווארי לקראת העונה הבאה, כשמגעים רשמיים עוד לא נעשו כרגע.
הסנגלי הבינלאומי נמצא תחת חוזה לעונה הקרובה, בו הוא צפוי להרוויח סכום שעומד על פחות מ-20 מיליון אירו, כשהמייטי רדס בשלב זה מרכזים מאמצים בהארכת החוזה של חלוצם, מוחמד סאלח. הדבר עלול לגרום לסנגלי ולקבוצתו להתפתות להקשיב להצעה מבאיירן אם תגיע, כשגם טרייד אפשרי בין מאנה לסרג’ גנאברי בהחלט אפשרי.
3 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
(רויטרס)
עוד בממלכה. ארסנל שמה על הכוונת שלה לקראת הקיץ את חלוצה של ריאל מדריד, לוקה יוביץ’. הסרבי הגיע לבלאנקוס כהבטחה גדולה אך אכזב עד כה בקבוצה עם שלושה שערים בלבד ב-50 הופעות, כאשר בהפסד לאתלטיקו מדריד, הוא הוחלף בדקה ה-60 אחרי שפתח ב-11 של אנצ’לוטי לראשונה העונה, שני מחזורים לאחר שהקבוצה הבטיחה את האליפות ה-35 שלה.
התותחנים שמו של החלוץ כבר נקשר אליהם בעבר, ועל פי דיווחים הם מתכוונים להגביר את המאמצים על מנת להחתים את יוביץ’ כבר בקיץ הקרוב. בסביבתו של מיקל ארטטה משוכנעים כי יכולים לעשות מהפך בקריירה של החלוץ הצעיר.
צפו: בישול נהדר של זהבי מול פיינורד