2 צפייה בגלריה
שחקן העונה
שחקן העונה
שחקן העונה
(ניסים ימין - גרפיקה)
מי יוכתר לשחקן העונה בליגת העל? עומר אצילי או צ'ירון שרי? את התשובה לכך נקבל הערב (רביעי) בטקס נבחרי העונה 2022 של ארגון שחקניות ושחקני הכדורגל בשיתוף ONE, כששני שחקני מכבי חיפה נמצאים במאבק ראש בראש מאבק בין כוכבי מכבי
באירוע שישודר החל מהשעה 18:30 בערוץ ובאתר ONE, בחסות ראשית של חברת הביטוח מגדל ותחת החסות של הטוטו והרשת החברתית המקוונת טיקטוק, יוכרזו נבחרי העונה של הכדורגל הישראלי.
על שחקן העונה התנהל מאבק גדול ביותר בין כוכבי מכבי חיפה. יש לציין כי מאמני ליגת העל, שהם שותפים לבחירה יחד עם שחקני הליגה והגולשים, נתנו רוב לבחירתו של אצילי. למאמנים יש רק 10% ממשקל הבחירה הכולל. אצילי קיבל 9 קולות מתוך 14 מאמני ליגת העל, שרי קיבל 4 קולות ועוד קול בודד קיבל מיגל ויטור, בלמה של הפועל ב"ש. עוד מועמדים לשחקן העונה בירם כיאל כוכבה של בני סכנין ורמזי ספורי כוכב הפועל ב"ש.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
באירוע יבחרו שחקנים בקטגוריות נוספות ובהן: זר העונה, תגלית העונה, מאמן העונה, הבעלים של העונה, שחקן העונה וחביב הקהל. כמו כן, במהלך האירוע תוכתר שחקנית העונה בליגת העל לנשים, זרת העונה, תגלית העונה ושחקנית ההגנה של העונה. בנוסף יוכתרו נבחרי העונה בליגה הלאומית ובליגה א'.
מאות משחקני ושחקניות ליגת העל, הליגה לאומית וליגת הנשים נטלו חלק בבחירות השונות. במהלך האירוע גם ייערך טקס לציון פרידה מכוכבי הכדורגל שפרשו במהלך העונה החולפת, שחקניות ושחקנים, לאחר קריירה מרשימה.
כמו כן, חידוש נוסף, במהלך האירוע יוכרז/ תוכרז השחקן/ שחקנית הפעיל/פעילה ברשת החברתית טיקטוק. מפיקת האירוע היא חברת Triple Productions, בבעלות ירון קיסרי ומשה פרימושר, בשיתוף פעולה עם המעצב אלון חסון. נותנת חסות נוספת לאירוע היא חברת “פקטורי 54” המשווקת בישראל את המותג היוקרתי Lacoste, בין היתר בחנויות הדגל בקניון רמת אביב וקניון הזהב. מיוני הקרוב גם נבחרת ישראל תלבש את המותג היוקרתי Lacoste.
חגיגה ירוקה: צפו במכבי חיפה חוגגת אליפות