2 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(חגי מיכאלי)
אחרי הזכייה המעשית של מכבי חיפה באליפות המדינה על אף ההפסד 3:1 למכבי תל אביב, אמש (רביעי) התקיים אירוע המצטיינים היוקרתי של ONE בשיתוף ארגון השחקנים וצ’ירון שרי, מהשחקנים הבולטים העונה, גם כן נכח באירוע ושיתף על העונה הנוכחית.
שרי פתח: “איך הייתה העונה? היא הייתה נחמדה מאוד. שיחקנו כדורגל טוב, בחודש האחרון קצת פחות. ניצחנו משחקים וזכינו באליפות. צריך להופיע במאני טיים וכבשתי שערים יפים, אני שמח על השערים שכבשתי, אבל אפילו שמח יותר על האליפות”.
שרי: אנחנו טובים בהרבה ממכבי ת״א וב״ש
על ההגעה לישראל והמטרות להמשך הסורינאמי אמר: “הסוכן שלי אלון בוזורגי רשם לי הודעה שיש מועדון בישראל ולא ידעתי על ישראל לפני כן. כשבאתי רציתי לראות קודם את הבית ספר של הילדה שלי, מהרגע הראשון המשפחה שלי ואני אהבנו את המדינה הזאת. ליגת האלופות? אני חושב שזאת הזדמנות גדולה עבורנו. להתחיל מהסיבוב השני יעזור לנו, אנחנו ננסה לעשות דברים טובים ולהעפיל לטורניר. מה שרואים בטלוויזיה לא דומה למה שקורה פה במציאות בישראל. לא ראיתי אוהדים כמו אוהדי מכבי חיפה בעבר, יש פה אוהדים מדהימים. אני משחק פה כבר שלוש שנים ושחקנים מתייעצים איתי, אני תמיד אומר דברים נהדרים על ישראל”.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר וצ'ירון שרי
ברק בכר וצ'ירון שרי
ברק בכר וצ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
שרי סיכם: “הקשר שלי עם מכבי חיפה עמוק מאוד, אני בקשר מעולה גם עם הבעלים. אני מאוד שמח להיות הקפטן אם נטע לביא לא נמצא, אבל אנחנו אותו דבר, מדברים הרבה. אנחנו לא מאושרים מאיך שאנחנו משחקים לאחרונה, אנחנו שמחים על האליפות, אבל אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה ממכבי תל אביב והפועל באר שבע. עונה שעברה היינו חותמים על לזכות באליפות בשלב זה. יש לנו עוד שני משחקים ואת הגביע להוכיח שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.