2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(איציק בלניצקי)
משחקי רבע גמר פלייאוף ליגת העל ימשיכו היום ב-15:15 כאשר הפועל חולון תארח את הפועל גליל עליון. בצוות המקצועי של חולון בחרו הפעם שלא לרשום את אדם סמית׳ ואת היידן דלטון לסדרה מול הקבוצה מכפר בלום.
הסגולים-צהובים מגיעים כזכור לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר ליגת האלופות של פיב״א וההפסד במשחק על מקומות 3-4, ובמועדון מקווים שהשחקנים יתאוששו מהאכזבה במפעל האירופי. החדשות הטובות עבור חולוניה מגיעות מכיוונו של ניב משגב, שנרשם לראשונה לסגל מאז שנפצע, והוא צפוי ליטול חלק כבר במשחק הראשון בסדרה מול הקבוצה שגברה על חולון בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות.
מאמנה של הפועל חולון, גיא גודס התייחס למשחק ולסדרה כולה: "אנחנו מתחילים את רבע גמר הפלייאוף נגד קבוצה חזקה מאוד שנמצאת במומנטום חיובי, ואנחנו צריכים להביא את כל הניסיון שצברנו בחודשיים האחרונים, גם בליגה וגם באירופה ולרכז את זה למשחק ולסדרה כולה. יש לנו את יתרון הביתיות שעבדנו קשה כדי להשיגו, ולמרות שאנחנו באים אחרי תקופה פחות טובה אנחנו צריכים להרים הילוך כדי לשחק ביחד, לשחק חזק בהגנה ולנצח במשחקים".
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(חגי מיכאלי)
קפטן הקבוצה, גיא פניני הוסיף: "מצפה לנו סדרה קשה מאוד מול קבוצה טובה שנמצאת במומנטום חיובי. משחקי פלייאוף זה אופרה אחרת ונצטרך להראות את זה מהרגע הראשון. לשחק קשוח, חכם וממושמע ולא ליפול בדברים הקטנים. ליתרון הביתיות יש משמעות גדולה מאוד בסדרה מהסוג הזה ונצטרך לעשות הכל כדי לנצל את זה".
בני הרצליה דורסת את הפועל חיפה 85:107