2 צפייה בגלריה
דני פרנקו
דני פרנקו
דני פרנקו
(איציק בלניצקי)
הפועל תל אביב הפסידה הערב (ראשון) לעיני הקהל הביתי בהיכל קבוצת שלמה למכבי תל אביב בתוצאה 93:86 וירדה למאזן 2:0 בסדרת רבע גמר ליגת ווינר. המשחק הבא בסדרה יכול לסיים את העונה של האדומים בצורה מאכזבת, עם הדחה בסוויפ מול היריבה העירונית.
מאמן הקבוצה, דני פרנקו, אמר בסיום: “מחצית ראשונה לא טובה שלנו, נכנסנו לעודף אדרנלין ועשינו מאמץ לחזור אחרי הבור שעשינו לעצמנו, בסופו של דבר נגמר הזמן. הייתה פה היום אווירה מדהימה הלוואי שהיה עוד אולם בליגה שיכול לספק דבר כזה. היום עם כל מי שהיה על הספסל הצלחנו לחזור למשחק וכשאתה נמצא בבית עם האווירה זה עוזר לשחקנים להוציא את כל כולם, ניסינו לעשות הכל כדי לחזור למשחק”.
“לצערי זה היה מה יגמר קודם, ההפרש או המשחק”, דיבר המאמן האדום על ניסיונות הקאמבק של חניכיו. “נראה את המשחק בבית שוב פעם, הרגשנו שהשיפוט מקפח אותנו, לא רוצה להיכנס לזה יותר מידי”.
בנוגע למאצ’ אפ העונה מול היריבה העירונית, ניתח פרנקו: “בואו לא נתבלבל, בסוף מכבי פייבוריטים. זה שניצחנו אותם שלוש פעמים השנה לא עושה אותנו עדיפים עליהם ועדיין בשביל להתמודד איתם צריך לעשות דברים אחרים. מכבי על הנייר עדיפה מאיתנו ולא תמיד הדברים עובדים ב-100 אחוז”.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס יאנג מאוכזב
ג'יימס יאנג מאוכזב
ג'יימס יאנג מאוכזב
(איציק בלניצקי)
בנוגע לפציעה של ג’יימס יאנג אמר: “לפני המשחק הראשון אמרתי שאנחנו צריכים זמן משחק ביחד וקיוויתי שאם ננצח את המשחק היום נתפוס את הקצב, זה שאיבדנו את ג’יימס היום תקע לנו מקל בגלגלים. הבנו בשלב מסוים שג’יימס לא יכול לשחק והיינו צריכים ללכת על קלף אחר, במקרה היום זה היה רז. היינו צריכים ללכת עם ליינאפים של גיל ורז וניסינו להמציא את עצמנו מחדש. כדי לנצח את מכבי צריך להיות טובים כל המשחק וזה אחריי שבמשחק הקודם לא היינו במיטבנו”.