3 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון חוגגים
ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון חוגגים
ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון חוגגים
(רויטרס)
אלופת ה-NBA כבר לא תגן על התואר שלה בעונת 2021/22. מילווקי, האלופה המכהנת, הגיעה הלילה (בין ראשון לשני) לבוסטון למשחק מספר שבע בסדרת חצי גמר המזרח ואת הדרך חזרה לוויסקונסין יאניס אנטטוקומפו וחבריו יעשו עם הזנב בין הרגליים אחרי תבוסה מוחצת שקבעה – 3:4 לסלטיקס בסדרה ומקום בגמר המזרח מול מיאמי.
הקבוצה של אימה יודוקה, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני במזרח והעיפה בסיבוב הקודם את ברוקלין עם 0:4 מרשים, הדיחה גם את האלופה בשבעה משחקים תוך ניצול של יתרון הביתיות ודחיפת הקהל והודות לעוד משחק גדול של ג’ייסון טייטום.
הפורוורד הנפלא קלע 23 נקודות, חילק 8 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים ונהנה הפעם מעזרה של צוות מסייע שעבד נהדר, כולל שיא קריירה של גרנט וויליאמס, שקלע לא פחות מ-27 נקודות. מתוך ה-27 האלה, 21 הגיעו בשבע שלשות, ובכך וויליאמס השווה שיא של סטף קרי ומרכוס סמארט – הכי הרבה שלשות אי פעם במשחק מספר 7.
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
ג'ייסון טייטום
(רויטרס)
המשחק היה צמוד במחצית הראשונה ודווקא הבאקס היו בשליטה לאורך החלק הארי מ-24 הדקות הראשונות. יתרון השיא של יאניס וחבריו עמד על 10 נקודות, כשמנגד המארחת הובילה פעמים בודדות, בהבלחות רגעיות ובלא יותר מ-3 נקודות בשום שלב, עד לשניות הסיום של המחצית. דקה לסיומה מילווקי עוד הובילה 42:43, אבל בוסטון סיימה את המחצית עם ריצת 0:6 ופתחה את החצי השני עם עוד 5 נקודות כדי לסגור ריצת 0:11 ולעלות ליתרון 10 נקודות.
אחרי עוד דקה הפער עמד על 12 ומאותו רגע הבאקס נשברו ולא הצליחו לחזור לפער חד ספרתי, כשעד סוף הרבע שהשלישי הפרש השיא כבר עמד על 16 נקודות. ברבע האחרון הוא הלך ותפח עד לתוצאת הסיום המביכה עבור האלופה. העייפות הכריעה את אנטטוקומפו שאמנם סיים עם 25 נקודות , 20 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל לא הצליח להגיב טוב מספיק ברגע האמת ובוודאי התגעגע מאוד לכריס מידלטון הפצוע.
3 צפייה בגלריה
גרנט ווויליאמס אחרי עוד שלשה
גרנט ווויליאמס אחרי עוד שלשה
גרנט ווויליאמס אחרי עוד שלשה
(רויטרס)
ג’יילן בראון (19 נקודות) ושחקן ההגנה של העונה מרקוס סמארט (11 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) סייעו לטייטום ולוויליאמס בדרך לניצחון הגדול ודאגו שהכרטיס לגמר המזרח מול ההיט יישאר במסצ’וסטס. בצד השני ג’רו הולידיי ניסה לעזור עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים וגם ברוק לופז רשם משחק התקפי סביר עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל זה לא הספיק מול המכונה הירוקה מבוסטון, שתנסה להמשיך במומנטום גם מול הקבוצה בעלת המאזן הטוב במזרח העונה.