2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' מרוצה
לוקה דונצ'יץ' מרוצה
לוקה דונצ'יץ' מרוצה
(רויטרס)
פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק לנו דרמות והפתעות, כאשר הלילה (בין ראשון לשני), זמן קצר לאחר שמילווקי האלופה הודחה, הייתה זו דאלאס שרשמה 90:123 גדול אצל פיניקס ועלתה לגמר המערב בזכות 3:4 בסדרה. גולדן סטייט מחכה לה לקרב נהדר בסדרה שתצא לדרכה בחמישי בבוקר.
בכך, שתי הפיינליסטיות של הגמר מהשנה שעברה, מילווקי ופיניקס, נותרו בחוץ. פיניקס רשמה עונה סדירה נהדרת והגיעה כפייבוריטית לסדרה, אולם כשלה ברגע האמת. במשחק המכריע הלילה הסאנס כבר פיגרו 57:27 במחצית. הופעה רעה הגנתית והתקפית עליה שילמו ביוקר. מי שניצל את זה היטב, איך לא, הוא לוקה דונצ’יץ’ הנפלא עם 27 נקודות במחצית ו-35 בסך הכול במשחק, בנוסף ל-10 ריבאונדים.
ספנסר דינווידי הצטרף לחברו עם 30 נקודות משלו, בעולם ג’יילן ברנסון קלע 24. מנגד, קמרון ג’ונסון היה הקלע המוביל של פיניקס עם 12 נקודות, בעוד דווין בוקר סיים עם 11 וכריס פול קלע רק 10 נקודות הלילה.
דאלאס לא התרגשה מול קהל החוץ וחגגה כבר משלב מוקדם. את הרבע הראשון היא סיימה עם 17:27 וכאמור, ירדה לחדרי ההלבשה עם יתרון מבטיח של 27:57. המגמה נמשכה גם ברבע השלישי אותו המאבריקס סיימו עם 23:35, ואילו הסאנס, שהתעוררו במעט ברבע המכריע עם 31:40, מבינים שזה מאוחר מדי ומעט מדי. כאמור, דאלאס תפגוש את גולדן סטייט בגמר המערב עם עוד סדרה שבה הכול יכול לקרות.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'. גולדן סטייט מחכה
לוקה דונצ'יץ'. גולדן סטייט מחכה
לוקה דונצ'יץ'. גולדן סטייט מחכה
(רויטרס)
מכבי ת"א מנצח 86:93 בדרבי התל אביבי