1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(איציק בלניצקי)
אוהדי הפועל באר שבע פתחו אתמול (שבת) את המשחק נגד בני סכנין עם מחאה. ארגון האוהדים של הקבוצה, היושב ביציע הדרומי במשחקי הבית בטוטו טרנר, שלח מסר להתאחדות לכדורגל על ההחלטה לא להכניס אביזרי עידוד ליציע המזרחי בגמר הגביע. דקות לפני השריקה פינו האוהדים את היציע הדרומי כמעט לגמרי והניפו שלט: "אם תקחו לנו את האווירה, אלה היציעים שתקבלו".
הפלונטר הגדול מול ההתאחדות לכדורגל, יומיים בלבד לפני גמר הגביע, מדאיג מאוד את ראשי המועדון שלא מצליח להוריד את ראשי ההתאחדות מן העץ. אלפי אוהדים שהתכוונו לשבת עם ארגון האוהדים ביציע המזרחי רכשו כרטיס, אבל אם לא יימצא פתרון, קיים חשש גדול להתפרעויות מצד אותם אוהדים שרוצים בסך הכול להכניס תופים ותפאורה ליציע המזרחי.
אחד מהאוהדים, שביקש להישאר בעילום שם, אמר ל-ONE: "להתאחדות לא אכפת מהאוהדים ולא אכפת לה מהאווירה בגמר גביע, העיקר שהכרטיסים יימכרו. אם לא יימצא פתרון, כל האופציות פתוחות, כולל החרמה של המשחק. אנחנו רוצים ליהנות ולעשות אווירה כיפית ביציעים ולא נותנים לנו. ב-2019 אוהדי בית"ר ירושלים ישבו ביציע המזרחי וזה לא הפריע לאף אחד. לפי איך שזה נראה, יכול להיות בלאגן שלם מחוץ לטדי ולא פחות מאסון".
ברק בכר מסכם את עונת האליפות