1 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(רויטרס)
פאריס סן ז’רמן רוצה להתחיל לגבש את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה, אך לא חשוב מכך גם לסגור מאמן חדש במקום מאוריסיו פוצ’טינו. בתקשורת הצרפתית ממשיכים להתעקש שזינדין זידאן הוא לא אחד מהמועמדים, כאשר נוספים דיווחים טוענים שהקבוצה מעיר האורות כבר הגישה לו הצעה מפתה במיוחד כדי שיחתום, אך ללא הצלחה.
לפי הפרסומים, הצרפתי שאימן בעבר את ריאל מדריד יוכל להפוך למאמן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, כשהקבוצה הציעה לו לא פחות מ-25 מיליון אירו לעונה. עם זאת, למרות הכסף הרב והניסיונות של אמיר קטאר לשכנע, ‘זיזו’ לא יבוא, כאשר הוא שואף לאמן את נבחרת צרפת לאחר המונדיאל.
בצרפת טוענים בנוסף שיוגברו המאמצים לגייס את אוסמן דמבלה ושבמועדון יתרכזו בקניית שחקנים, בדגש על צרפתים, אבל גם ימכרו לא מעט, כאשר בשלב הזה כמעט אף אחד לא בטוח, אפילו לא ניימאר. מי שקיבל את תפקיד המנהל המקצועי במקומו של לאונרדו שפוטר הוא לואיס קמפוס הפורטוגלי, וזאת בהמלצת קיליאן אמבפה.
בנושא המאמן, ב’לה פריסיאן’ דווח שהמאמן הפורטוגלי הצעיר (37) רובן אמורים מספורטינג ליסבון, שזכה באליפות ב-2021, הוא המועמד המוביל להחליף את מאוריסיו פוצ’טינו על הקווים בעונה הבאה. המנהל המקצועי החדש לואיס קמפוס בחר בו לאחר שהעונה סיים במקום השני בשלב הבתים בצ’מפיונס והודח על ידי מנצ’סטר סיטי בשמינית הגמר.
אוהדים הטרילו את קורטואה ומישל בברצלונה