4 צפייה בגלריה
יותם הלפרין
יותם הלפרין
יותם הלפרין
(רפי בן חקון)
הסדרה השנייה בסדרת חצי גמר הפלייאוף בליגת ווינר סל תצא היום (שישי, 15:00) לדרך כשהפועל ירושלים תארח בהיכל הפיס שבעיר את הפועל חולון למשחק הראשון בסדרה הלוהטת, בין שני מועדונים עם יריבות ספורטיבית מרתקת על המגרש לאורך השנים.
מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, דיבר לקראת המשחק ואמר: “הסדרה הזאת שונה לחלוטין מהסדרה מול גלבוע/גליל, כך שקשה מאוד להשוות. חולון קבוצה מנוסה עם המון עומק ומאמן שעבר הרבה. יהיה קרב טוב מחר. היריבות בין המועדונים? הארנה תהיה מלאה וזה יוסיף לנו כוחות. אנחנו מבינים את המעמד, נצטרך לעלות מפוקסים למשחק ולא לחשוב על המשך הסדרה”.
המאמן המשיך: “לחץ יש תמיד, זה חלק מהחיים שלנו כספורטאים. נצטרך לעשות את הדברים כמו שצריך לצד הלחץ. אנחנו משחקים נגד קבוצה איכותית ומרחב הטעות הרבה יותר קטן. ההגנה תהיה מפתח ונצטרך להיות אגרסיבים. יתרון הביתיות? עבדנו קשה להשיג אותו, הוא שווה המון בשבילנו. ארבע ניצחונות לאליפות? אני מתמקד במשחק מחר. יתמקדו המון בג’יילן אדאמס וזה יכול לעזור לנו. הקהל? אני עשר שנים במועדון, יודע שהוא יגיע בשבילנו”.
4 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס חוגג
ג'יילן אדאמס חוגג
ג'יילן אדאמס חוגג
(איציק בלניצקי)
סנטר הפועל חולון, סטיב זאק, נפצע אמש באימון ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי לסדרה מול הירושלמים. השחקן נחת בצורה לא טובה על הקרסול, כשבבדיקה שנעשתה לו לאחר המקרה הוא אובחן עם נקע. מי שנרשם לסדרת חצי הגמר במקומו הוא הפורוורד היידן דלטון.
4 צפייה בגלריה
סטיב זאק חוגג
סטיב זאק חוגג
סטיב זאק חוגג
(חגי מיכאלי)
מוקדם יותר היום, אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים, פרסם פוסט ברשת החברתית שקורא לאוהדי הקבוצה מהבירה שבמהלך היום רכשו כ-5,000 כרטיסים, לרכוש עוד מקומות ולמלא את האולם. במועדון כאמור מעריכים כי לבסוף יהיו כ-6,500 אוהדים. אצל האדומים לבנים מהבירה אין שינויים בסגל מהסדרה הקודמת וחמשת הזרים שנרשמו הם רטין אובאסוהן, ג'יילן אדאמס, קיי סי ריברס, סולימאן בריימו וג'ון אגבונו.
חומסקי כתב: “זה הזמן שלנו. של כולנו. לראשונה זה יותר מ-20 שנה, הפועל מגיעה לפלייאוף עם יתרון הביתיות. עבדנו קשה, כולנו, כל העונה, כדי להשיג את היתרון הזה. הארנה חזרה להיות מבצר, קודם כל בזכותכם. תמיד ידענו לצבוע באדום בוהק כל אולם שהגענו אליו. וזה מה שנעשה גם מחר, בבית שלנו. זה הזמן להראות את הכוח שלנו. לא להשאיר כיסא אחד פנוי”.
4 צפייה בגלריה
אייל חומסקי
אייל חומסקי
אייל חומסקי
(אורן בן חקון)
הוא המשיך: “האמת, שהתעדכנתי בנתוני מכירת הכרטיסים וזה לא מספיק. זה הזמן לבוא ולתת תמיכה ביותם והשחקנים שנותנים את הלב בכל משחק, לב שיחד איתכם הביא אותנו למקום ראשון בליגה, מקום שמאפשר לנו לשחק בארנה, את משחקי ההכרעה. יש לנו משימה. עוד ארבעה ניצחונות לאליפות. וזה מתחיל מחר, עם ארנה מלאה. זה תלוי בנו ובכוח שלנו. בואו נעשה את זה ביחד”.
מבט אל ספרי ההיסטוריה מלמד על חשיבותה של הביתיות בסדרות בשיטת הטוב מ-3 משחקים. ב-62 מסדרות הטוב משלושה עד היום ניצחה הקבוצה בעלת יתרון הביתיות ב-84% מהמקרים, לעומת 12 ניצחונות בלבד של הקבוצה ללא יתרון הביתיות. בעונה שעברה, בה כל סדרות הפלייאוף היו במתכונת של הטוב משלושה משחקים, רק קבוצה אחת ניצחה ללא יתרון ביתיות: הפועל גלבוע/גליל בחצי הגמר מול הפועל חולון (0:2).
ירושלים דרסה את גלבוע/גליל 42:84