2 צפייה בגלריה
פלורנטינו פרס וטיבו קורטואה
פלורנטינו פרס וטיבו קורטואה
פלורנטינו פרס וטיבו קורטואה
(רויטרס)
לאחר שבוע בו התבשרה כי לא תזכה להנחית אצלה את קיליאן אמבפה, ריאל מדריד הוכיחה פעם נוספת שגם בלי הכוכב הצרפתי, היא עדיין המועדון הגדול בעולם, אחרי שקטפה את גביע האלופות ה-14 במספר, בעזרת ניצחון 0:1 קטן על ליברפול בגמר אמש (שבת).
מי שמיהר לחגוג את הזכייה ולא שכח לשלוח עקיצה לאמבפה היה נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, שאמר לאחר המשחק: “קיליאן אמבפה? כבר שכחנו ממנו, היום אין אמבפה, יש את המסיבה של ריאל מדריד. הייתה לנו עונה מושלמת ואנחנו נמשיך לעבוד קשה כדי לגייס לשורותינו את השחקנים הכי טובים שיש”.
בנוסף, לייק שסימנה אמו של קיליאן אמבפה, פאיזה למארי, צד את העין. אמו, שדיברה בתקופה האחרונה באופן פומבי על המו”מ, חיזקה ציוץ שבו נכתב: “זו הסיבה שאמבפה נשאר בפאריס. מה הערך המוסף שהוא יכול להביא לאלופת אירופה וספרד? גם אם יבקיע 70 שערים זה לא משנה. בפאריס הוא יכול לעשות היסטוריה”.
“קורטואה הוא השוער הטוב בעולם”, החמיא פרס לבלגי, על ההופעה הפנומנלית שסיפק על הדשא בסטאד דה פראנס, וסיכם: “חווינו כמה משחקים בלתי נשכחים בדרך לתואר הזה. יש סיבה לכך שקרלו אנצ’לוטי הוא המאמן הראשון שזוכה ארבע פעמים בתואר הזה, הוא מכיר את השחקנים פה ואת המועדון”.
2 צפייה בגלריה
טיבו קורטואה
טיבו קורטואה
טיבו קורטואה
(רויטרס)
נשיא ריאל בוודאי גם העלה חיוך כאשר נכנס לחשבון הטוויטר הרשמי של היריבה המושבעת ברצלונה, שברכה את הבלאנקוס בלקוניות על הזכייה: “אנחנו מברכים את ריאל מדריד על זכייתה בליגת האלופות בסטאד דה פראנס”. מי שהצטרף לגל הברכות היה גם לוקה דונצ’יץ’, כוכב דאלאס ואקס הבלאנקוס, שצייץ: “איזה כיף להיות אוהד של ריאל, 14!!”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
צפו: זידאן נצפה בפאריס מתכונן לגמר