1 צפייה בגלריה
היציעים שהתרוקנו בשיא הדרמה
היציעים שהתרוקנו בשיא הדרמה
היציעים שהתרוקנו בשיא הדרמה
(צילום מסך)
פחות משבוע אחרי הטבח בבתי הספר בטקסס, שוב דרמה בארה"ב על רקע חשד לאירוע ירי. הפעם האירוע התרחש בקרב על אליפות העולם במשקל קל באיגרוף שנערך הלילה (בין שבת לראשון) בברקליס סנטר בברוקלין, ניו יורק כשהעיתונאי כריס מניקס מ'ספורטס אילוסטרייטד' דיווח על קולות ירי שנשמעו באולם, מה שגרם לצופים לרוץ בבהלה לעבר היציאה.
עם זאת, מייק קופינג'ר מ-ESPN דיווח לאחר מכן שלפי אחראי האבטחה בברקליס סנטר, היה אדם עם אקדח מחוץ לאולם ולא בתוכו, מה שגרם לאנשים לנסות להיכנס שוב לתוך האולם. עוד דווח ש-12 נפגעו במהלך האירוע, כולל אדם שסבל מזעזוע מוח.
מי שחוותה את רגעי האימה האלה מקרוב היא נאומי אוסקה שהייתה באולם ותיארה את המתרחש בחשבון הטוויטר שלה: "בדיוק הייתי בברקליס סנטר ופתאום שמעתי צעקות וראיתי אנשים רצים, ואז צעקו עלינו שיש יורה. היינו צריכים להיכנס לחדר ולסגור את הדלתות. הייתי כל כך מבוהלת". לאחר מכן כתבה הטניסאית: "בגלל שאני כותבת את זה, יצאנו בבטחה. אני מקווה שכולם בסדר".
בהמשך דווח ב'ניו יורק פוסט' שבמשטרת ניו יורק אמרו שלא היו שום יריות באולם. בקרב עצמו, ג'רבונטה "טנק" דייויס, המחזיק בחגורת אלוף העולם, גבר על רולנדו רומרו לאחר שישה סיבובים ושמר על התואר.
דייויס הגיע לקרב עם מאזן של 0:26 והוא היה הפייבוריט הברור לנצח. מולו, רומרו בן ה-26 ניסה להשיג את הניצחון ה-15 שלו. במשך כמעט כל ששת הסיבובים הראשונים של הקרב, רומרו היווה יריב ראוי לג’רבונטה, אולם זה הסתיים בנוקאאוט.
בסיבוב האחרון ואחרי קרב עיקש, רומרו רדף אחרי דייוויס אל החבלים וניסה להשתמש ביתרון הברור שלו, חבטות הכוח. דייוויס השתחרר מהתרגיל של יריבו במהרה ושלח אותו עם הפנים אל החבלים. רומרו הצליח לנצח את הספירה ולקום על רגליו, אך השופט לא אהב את תגובתו למכה שחטף והכריז על סיום הקרב.
מגעיל: שחקן NFL לשעבר מרביץ לדייל בשדה