1 צפייה בגלריה
צ'אבי פסקוואל
צ'אבי פסקוואל
צ'אבי פסקוואל
(רויטרס)
מכבי תל אביב טרם סיימה את העונה ותתמודד הערב (ראשון) בחצי גמר ליגת ווינר סל מול בני הרצליה, אך הצהובים כבר עסוקים בהכנות לקראת העונה הבאה. הסוגיה המרכזית היא כמובן מי יעמוד על הקווים שכן לאחר פיטוריו של יאניס ספרופולוס הוחלט לא למנות מאמן חדש ולתת לאבי אבן להוביל את הקבוצה. כעת האלופה מחפשת את הדמות הבאה שתעמוד על הקווים ביד אליהו.
על פי דיווחים שונים ברחבי היבשת המגעים מול צ’אבי פסקוואל, המאמן הספרדי של זניט סנט פטרסבורג ומי שנחשב למועמד המוביל בקרב הצהובים, פוצצו בעקבות פערים כספיים בין הצדדים. עם זאת, ביוון דווח כי שמו עדיין על הפרק, במקביל לשיחות שנעשות מול מועמדים נוספים.
הצהובים מצידם ינסו להחתים מאמן מוקדם ככל האפשר, גם אם זה לא יהיה הספרדי המנוסה. מלבד פסקוואל, הוזכר שמו של לא אחר מאשר מאמן ריאל מדריד, פבלו לאסו, אותו אחד שהדיח את מכבי בסוויפ בסדרת רבע גמר היורוליג. על פי הדיווח לאסו הוא המועמד המוביל במידה ואכן המו”מ מול פסקוואל יעלה בתוהו.
בנוסף, גם דושאן אלימפייביץ', מאמן בורסאספור הטורקית, שהעפילה בעונה האחרונה לגמר היורוקאפ ונכנעה לווירטוס בולוניה וכן זבזדן מיטרוביץ', שעשה שנים נהדרות במונאקו, מועמדים גם הם.
צעד וחצי מהגמר: 78:93 לחולון על ירושלים