1 צפייה בגלריה
אבי אבן מאוכזב
אבי אבן מאוכזב
אבי אבן מאוכזב
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) לאולם היובל בהרצליה כדי לסגור עניין בסדרת חצי הגמר, אבל למארחת של אורן אהרוני היו תוכניות אחרות והיא ניצלה משחק נוראי של האלופה בארבע השנים האחרונות כדי לחגוג בסיום עם ניצחון מוחץ ולכפות משחק שלישי ומכריע ביום רביעי בהיכל מנורה מבטחים.
אבי אבן אמר בסיום: “זו דינמיקה של משחק, החטאנו המון זריקות פנויות וזה הוריד לנו את הביטחון. לא היינו מספיק חדים ואגרסיביים, עוד טעות ועוד טעות והם הענישו אותנו. שיחקנו מול קבוצה טובה שהענישה, לא חושב שהעונה תסתיים ברביעי. עבדנו כל השנה בשביל הביתיות הזו, מקווה שיהיה משחק אחר. זה היסטוריה, נלמד את המשחק ונגיע יותר מוכנים למשחק הבית”.
אבן: ״איבדנו את הביטחון בהתקפה״
אורן אהרוני סיפר: “ברגע שהקליעות נכנסו המשחק שטף, הגנתית היינו טובים מאוד. מאושר בשביל הוקר, שישבה עליו משקולת וראיתם למה הוא מסוגל. אנחנו עושים ניצחונות מדהימים, האולם מלא מאמצע העונה וזה דבר נפלא. בעיקר היינו יציבים הגנתית וזה איפשר לנו לרוץ, היינו היום מאוד מרוכזים. משחק יוצא מהכלל שלנו, אני גם אחרי ההפסד הראשון אמרתי שהיו דברים טובים. נצטרך לנוח ולהתכונן למשחק השלישי. סנדי כהן עשה על סקוטי ווילבקין עבודה טובה, היינו מאוד מרוכזים עליו”.
כריס באב שהצטיין אמר: “הגענו טוב יותר הגנתית, הייתה לנו יותר אנרגיה. באנו יותר מוכנים מבחינה קבוצתית, זה מאמץ קבוצתי, כולם עשו עבודה טובה. אונאקו? מפלצת, אחד השחקנים הטובים בליגה, אנחנו מבינים אחד את השני מצוין. יש עוד דרך ארוכה, מחכה לנו משחק חוץ לא פשוט. נעשה הכנה בווידאו ונבוא הפעם מוכנים יותר למשחק השלישי, בניגוד למשחק הראשון”.