3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין מאוכזב
יותם הלפרין מאוכזב
יותם הלפרין מאוכזב
(רפי בן חקון)
הפועל חולון תארח הערב (שני, 21:00) את הפועל ירושלים למשחק מספר שתיים בסדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל, כאשר חניכיו של גיא גודס נמצאים במרחק 40 דקות מהעפלה למשחק הגמר. במשחק הקודם בין הקבוצות חולוניה שלטה בקצב והייתה מדויקת מחוץ לקשת עם 17 שלשות מוצלחות ב-50%. כעת, היא תשחק מול היכל שצפוי להיות מלא עד אפס מקום לאחר שהסגולים הודיעו כי כל הכרטיסים למשחק נמכרו.
מנגד, הפועל ירושלים מגיעה למשחק עם מטרה אחת בלבד – להשאיר את העונה שלה בחיים. בירושלים לא ציפו במשחק הקודם לקריסה אותה הם חוו על הפרקט בארנה ואין ספק שבמועדון ירצו לשחק לפחות עוד פעם אחת בבית.
סדרות הפלייאוף הוכיחו את עצמן כמרתקות במיוחד עד כה וטוב יעשו בליגה אם גם סדרות החצי והגמר ישוחקו בפורמט של הטוב מחמישה משחקים. עד כה לאורך ההיסטוריה בפלייאוף הישראלי רק עשר קבוצות הצליחו להפוך פיגור 1:0 לניצחון בסדרת הטוב משלוש, כאשר הפועל גלבוע גליל הייתה האחרונה לעשות זאת, דווקא מול הפועל חולון. חולוניה תחפש להעפיל לגמר הפלייאוף השלישי בתולדותיה, בעוד שהפועל ירושלים מנגד לא הייתה במעמד מאז 2017.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
מאמן הירושלמים, יותם הלפרין, שיתף: “הפסדנו משחק ראשון בבית, זה חצי גמר. מגיעים באותן האנרגיות שהגענו לסוף הסדרה מול גלבוע, דיברנו על זה, זה חשוב. צריך להבין שנקלענו למשחק לא טוב שלנו ולמשחק גדול של שחקן אחד בצד השני. נצטרף לעשות את ההתאמות שיהיו מתאימות לנו, וזהו, ממשיכים הלאה, יש עוד סדרה ארוכה”.
עוד הוסיף הלפרין: “התאמנו על כל מיני דברים קטנים שדיברנו עליהם בצד ההתקפי. אני חושב שבאמת להוציא את המשחק הגדול של רגלנד, היו כמה דברים שהיינו צריכים לעשות יותר טוב. לא היה שום דבר חריג במשחק הזה משני הצדדים. נצטרך לבוא אגרסיביים לשם, זה מגרש קשה. תהיה אחלה של אווירה וכדי שהסדרה לא תיגמר מחר, נצטרך להגיע לשם ולנצח”.
3 צפייה בגלריה
יותם הלפרין מאוכזב
יותם הלפרין מאוכזב
יותם הלפרין מאוכזב
(רפי בן חקון)
“עברנו מסע אומנם יחסית קצר בקדנציה שלי, אבל הוא גם מאוד ארוך. הקבוצה הזאת עברה הרבה שינויים במהלך העונה. אני חושב שהפסק זמן האחרון שלי היה גם כדי שנזכור לקראת מחר את הלחץ כקבוצה. חשוב שגם אנחנו וגם הם, כספורטאים, נדע להיות בסיטואציה הזאת שהיינו במשחק הקודם שבאמת, היה לנו משחק פחות טוב. אני חושב שהיינו צריכים להיות הרבה יותר שם באנרגיות. זה חשוב לפעמים לדעת שאפשר גם למנוע רגעים קשים ואם נצליח לעשות את זה מחר זה יהיה אחלה”, אמר הלפרין.
על הלחץ אמר מאמן האדומים: “היינו במצבים כאלה בעבר, גם חלק מהשחקנים שלנו היו במעמדים קצת יותר גדולים מזה. אנחנו מבינים את גודל משמעות המשחק, אין דרך חזרה ממנו, כולם יודעים ומבינים את זה. הוכחנו השנה גם ברגעים שהלך קשה, עם הרבה לחץ עלינו. הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כדורסל טוב ולנצח. אני מאוד מאמין שנגיע לחולון ונעשה את המקסימום כדי באמת לצאת משם עם ניצחון”.
בני הרצליה מפרקת 81:97 את מכבי ת"א