1 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל
(שחר גרוס)
נבחרת ישראל תשחק באלבניה ב-10.6 במסגרת ליגות האומות, וכאשר אנו רחוקים 11 ימים ממועד המשחק, השב"כ עדיין לא הודיע להתאחדות לכדורגל האם הנבחרת תזכה לאבטחה. כפי שפורסם ב-ONE, עובדי משרד החוץ ממשיכים בעיצומים ומסרבים לאשר את אבטחת המשלחות היוצאות לחו"ל, ביניהן גם משלחות ספורט.
העניין הוא שנבחרת ישראל יוצאת לשחק באלבניה, שנחשבת למדינה לא פשוטה מבחינת אזהרות שונות. על כל אלה יש לציין כי הבוקר (שני) המטה ללוחמה בטרור הוציא אזהרת מסע חדשה הנוגעת לטורקיה עם אזהרה לפגיעה, אך האזהרה גם כוללת מדינות שהגבול שלהן שוכן עם איראן.
אולם נראה כי לכולם יש זמן, ועד כה לא הודיעו בשב"כ להתאחדות לכדורגל האם הם יאבטחו את נבחרת ישראל. מבחינת ההתאחדות יש תכנית מגירה מוכנה של שכירת מאבטחים פרטיים אך בכל מקרה ברור לכל שמאבטחים פרטיים, עם כל הרקע שיש להם, הם לא אותו דבר מבחינת אבטחה רשמית על ידי גוף מסודר לנוכח כל האיומים.
שחקני נבחרת ישראל לקראת ליגות האומות
מי שקולו לא נשמע בעניין הוא שר החוץ יאיר לפיד, שהיה מעניין מאוד לראות האם יתערב בעניין. גורמים שונים המצויים בעניין זה אמרו: "רק אם יקרה חלילה אסון כולם יתעוררו ורק אז נשמע אותם. אין ספק שמדובר במחדל גדול מבחינת התנהלות הגורמים האחראים לתת אבטחה לנבחרת היוצאת לייצג את מדינת ישראל. כדאי שיתעוררו".