2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה יחד עם קלדון אל-מובארק
פפ גווארדיולה יחד עם קלדון אל-מובארק
פפ גווארדיולה יחד עם קלדון אל-מובארק
(רויטרס)
מנצ’סטר סיטי סיימה את העונה כאלופת אנגליה והודחה על ידי ריאל מדריד באחד מחצאי הגמר הדרמטיים של השנים האחרונות בליגת האלופות. מי שעבר עם קבוצתו את העונה המטלטלת, הוא הבעלים קלדון אל-מובארק. האמירתי דיבר בראיון סוף העונה המסורתי וסיפק אמירות מעניינות על עתיד הקבוצה, על פפ גווארדיולה, השחקנים שיגיעו וההצלחה של השנים האחרונות.
“אני צופה שנעשה עוד כמה קניות ונביא עוד שחקנים", פתח את הראיון מובארק, כשנשאל לגבי תכנית הרכש לקיץ. "המטרות שלנו אלו העמדות הבעייתיות יותר כרגע. קשר מרכזי למשל, אחרי העזיבה של פרננדיניו. ננסה ללכת על שחקנים הכי מהר שאנחנו יכולים, אבל זה לא לגמרי בשליטתנו. אם זה היה תלוי בי, חלון ההעברות היה נגמר ב-1 ביולי".
על מאמנו, פפ גווארדיולה, שזכה באליפות הרביעית שלו בשש עונות במועדון, אמר: "זו שותפות שידעה פלאים לאורך השנים, זו שותפות שאנחנו מתקרבים עכשיו לשנתה השביעית והשנה הבאה הולכת להיות פרק מרגש נוסף”.
2 צפייה בגלריה
בירך אותו מוקדם מדי. פרס ומובארק
בירך אותו מוקדם מדי. פרס ומובארק
בירך אותו מוקדם מדי. פרס ומובארק
(רויטרס)
האיש החזק בסיטי דיבר גם על הכאב לאחר ההדחה בחצי הגמר לריאל מדריד: “למען האמת, פלורנטינו פרס כבר בירך אותי בסנטיאגו ברנבאו בדקה ה-82, במצב של 3:5 לנו בסיכום. אולי הוא ידע משהו שאני לא. בעונה הבאה אנחנו נחזור כדי לקטוף גם את ליגת האלופות”.
עוד סיכם לקראת ההכנות לעונה הבאה: “יש לנו את החלוץ 9 הטוב בעולם כעת, ארלינג הולאנד. ואנחנו מצפים גם לחוליאן אלבארס, שהוא עבודה מדהימה של צוות הסקאוטינג שלנו, שיצטרף אלינו לאחר העונה עם ריבר פלייט. אני חושב שזה עדות לכל העבודה הנהדרת שמתרחשת במועדון הזה”.
"אני בכלל לא שיכור" המסר של קלופ לאוהדים