3 צפייה בגלריה
מתכוננים לאליפות אירופה
מתכוננים לאליפות אירופה
מתכוננים לאליפות אירופה
(איתי קרייס מדינת הכדורגל)
ביום שישי הקרוב תמריא נבחרת ישראל ב-6X6 לאליפות אירופה בסלובקיה EMF EURO 2022. האליפות בהשתתפות 24 מדינות תפתח בשבת הקרובה ה-4 ביוני ותמשך 8 ימים. ישראל הוגרלה לבית עם אנגליה, יוון וקזחסטן ותשאף לעלות משלב הבתים לשמינית גמר.
נבחרת ישראל ב-6x6 מאורגנת על ידי מדינת הכדורגל ונתמכת על ההתאחדות לכדורגל ומכבי ישראל כאשר גם חברות ההייטק ONE Systems ו-Dell טכנולוגיות נרתמו להצלחת הנבחרת.
השחקנים נבחרו מתוך האליפויות והטורנירים של מדינת הכדורגל על ידי המאמן עומר לוינזון והמנהל הספורטיבי רמי קורן. בין שחקני הנבחרת נמצאים מיטב שחקני מדינת הכדורגל כמו גם שחקני ליגת העל לשעבר קרלוס צ'קנה ויובל שבתאי שהשתתפו בטורנירי שישיות והרשימו את הצוות המקצועי.
ההכנה לאליפות החלה לפני כשנה, האימונים נערכו בבית הנבחרות בשפיים כחלק מהתמיכה של ההתאחדות לכדורגל בארגון מדינת הכדורגל והכדורגל החובבני בארץ. בחודש נובמבר שנה שעברה הנבחרת יצאה לטורניר הכנה ושיחקה מול הונגריה, סלובקיה וצ'כיה אלופת אירופה, במטרה להכין את השחקנים להתמודדות מול הנבחרות החזקות ביבשת ב-6x6.
3 צפייה בגלריה
מתכוננים לאליפות אירופה
מתכוננים לאליפות אירופה
מתכוננים לאליפות אירופה
(איתי קרייס מדינת הכדורגל)
מאמן הנבחרת עומר לויזנזון: "אנחנו מודעים לזה שהאליפות היא ברמה מאוד מאוד גבוהה, בטורניר הקודם הצגנו יכולת טובה והפתענו חלק מהקבוצות ומקווים לעשות דברים יפים גם הפעם. יש לנו חבר'ה מדהימים, ומעבר לכדורגל אנחנו מקווים גם לחוויה טובה”.
שחקן הנבחרת יובל שבתאי: "העיקר להגיע לנבחרת, לא עשיתי את זה ב-11x11 אז עכשיו אני פה. ההרגשה היא מדהימה, אליפות אירופה מביאה איתה התלהבות גדולה ואנחנו באים להינות."
זו הפעם השמינית בה נבחרת ישראל משתתפת ב-EMF EURO המאורגן על ידי ה-European Minifootball Federation, התאחדות הקטרגל האירופית. בשונה מכדורגל אולמות, משחקי ה-6x6 נערכים על דשא סינטטי.
3 צפייה בגלריה
המתקן שמחכה לנבחרת ישראל
המתקן שמחכה לנבחרת ישראל
המתקן שמחכה לנבחרת ישראל
(European Minifootball Federation)
המשחקים ייערכו השנה באולם בן 8,000 מקומות, משחקי הנבחרת ומשחקים נוספים יועברו בשידור ישיר בערוץ ONE.

שידורי המשחקים של נבחרת ישראל

שבת 4.6 – 14:00: ישראל – אנגליה
ראשון 5.6 – 16:45: ישראל – קזחסטן
שני 6.6 – 21:45: ישראל – יוון

סגל נבחרת ישראל

שוערים: ויוי גולן, אור אדירי. הגנה: דור דבוש, אדר קליר, יוסי סרוסי, קרלוס צ'קנה. התקפה: יובל שבתאי, עומר שיפמן, מוטי קדוש, מריק שמחייב, אמיר אבלס, נתנאל חגאני.