2 צפייה בגלריה
שוב קרחות ביציעים
שוב קרחות ביציעים
שוב קרחות ביציעים
(חגי מיכאלי)
נבחרת ישראל תפתח הערב (חמישי, 21:45) את קמפיין ליגת האומות מול איסלנד וכ-15 אלף אוהדים בלבד צפויים להגיע לאצטדיון סמי עופר לעודד את השחקנים בכחול-לבן. רבים לא מבינים מדוע ההתאחדות לכדורגל התעקשה לקיים את המשחק באצטדיון בחיפה מכיוון שהיה ברור שתהיה בעיה למלא אותו. אז מה בעצם עומד מאחורי זה?
המחשבה הייתה למכור מנוי גם למשחק מול רוסיה שהיה אמור להיערך ב-6 ביוני. בהתאחדות ידעו שרוסיה תמשוך קהל וככה יגיעו מעל 20 אלף אוהדים מול איסלנד. אלא שאז הרוסים הושעו, האיסלנדים כבר הזמינו מלון בחיפה ואי אפשר היה לשנות את האצטדיון שבו ייערך המשחק.

מדוע הקהל לא מגיע?

בנבחרת נזכרו אתמול שכבר בעבר, גם עם כוכבים גדולים, הנבחרת לא משכה קהל במשחקים מול נבחרות מדרגים נמוכים יותר או כאלה שלא קובעים. זו בעיה גדולה שהייתה קיימת במשך שנים רבות והיא נובעת מהיעדר המסורת בכל הנוגע לנבחרת.
2 צפייה בגלריה
אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר
(רדאד ג'בארה)
קחו את כל זה, תוסיפו את השעה, המרחק מהמרכז, העבודות בכבישים והתחבורה הציבורית ותקבלו את הפיתרון לשאלת כמות הקהל. יש לציין שההתאחדות הפחיתה את המחירים כך שיהיו אטרקטיביים, אבל כאמור, זו לא הסיבה שהאוהדים לא מגיעים לראות את הנבחרת. בהתאחדות חייבים לחשוב מחדש איך לפצח את חוסר ההתלהבות מהנבחרת כשמדי שבוע מגיעות כמויות גדולות של קהל למשחקי הליגה.
אלון חזן: המטרה שהשחקנים והאוהדים יהנו