2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת ואליניב ברדה
אלונה ברקת ואליניב ברדה
אלונה ברקת ואליניב ברדה
(שחר גרוס)
על פי כל הגורמים המעורבים, אליניב ברדה יחתום בשבוע הבא רשמית בתור מאמן הפועל באר שבע לשלוש השנים הקרובות. אחרי שיחות טובות שהתקיימו בין אביו של אליניב ברדה, חיים, לבין אלונה ברקת, סוכמו מרבית הפרטים לגבי המשך דרכו בתור מאמן ראשי על הקווים גם בעקבות ההצלחה הגדולה שהסתיימה עם גביע מדינה מתוק במיוחד.
בסביבתו של ברדה מעידים כי אמנם עדיין אין סיכום על רוב הפרטים ואף חלקים משאירים לפגישה העיקרית שתתקיים עם חזרתו של ברדה ביום שישי הבא. ברדה, שנמצא כעת בחופשה פרטית בתאילנד, עובד תוך כדי על ההכנות לעונה הבאה בין אם בכובע של מאמן או בכובע של מנהל מקצועי.
"כל הצדדים מעריכים מאוד אחד את השני, אורך החוזה או השכר זה לא משהו שמהווה מכשול כי הפועל באר שבע היא החשובה יותר", אמרו בסביבתו של ברדה. "ברגע שאליניב יחזור לישראל מהחופשה שלו, הוא ישב עם אלונה ורק אחרי זה כל הפרטים ייסגרו בצורה סופית". ברדה מנצל את החופשה הפרטית עם אשתו וילדיו כדי לנקות את הראש וגם כדי לשכנע שמדובר בהחלטה הנכונה עבורו.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)
ברדה קיבל את ההחלטה להמשיך אחרי הגביע והוא צפוי לחתום על חוזה ל-3 שנים כאמור, כאשר הוא יוכל לחזור לתפקיד המנהל המקצועי אם ירצה. זה כאמור אחד התנאים העיקריים לכך שברדה יקבל הבטחה שימשיך לשרת את המועדון גם אם התוצאות לא יטיבו עם השניים. בכל מקרה ברדה משוחח עם לא מעט סוכנים ושחקנים הישר מתאילנד בתיאום כמובן עם אלונה ברקת והמנכ"ל גיא פרימור, כאשר ההכנות לעונה הבאה ממשיכות.
כחלק מהשינויים, עוזרו של ברדה ויד ימינו מאור מליקסון צפוי לעזוב את תפקידו בתור המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, כאשר שמוליק חנין שהגיע על תקן עוזרו וחונכו של מליקסון, יחליפו. יחד עם זאת, מאור מליקסון ימשיך להיות במעורב בתפקיד כזה או אחר במחלקת הנוער. "מליקסון התחיל משהו מאוד מיוחד עם שחקני מחלקת הנוער, הוא יישאר בסביבה ויהיה מאוד מעורב, רק בכובע אחר", אמר גורם בבאר שבע.
בתוך כך, ב-19 בחודש יוני הפועל באר שבע תפתח את האימונים לעונת 22/23, כאשר נציגי הנבחרת יקבלו שבועיים מנוחה ויחזרו לקראת היציאה למחנה האימונים בתחילת יולי. אחת היריבות אותן תפגוש באר שבע במחנה האימון המסורתי בפולין היא קראקוביה, שסיימה את העונה אשתקד במקום ה-9 בטבלת הליגה הפולנית.