2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
(איציק בלניצקי)
אכזבה עצומה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אמש (חמישי) 80:77 להפועל חולון במסגרת המשחק השלישי והמכריע של סדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל. "היינו ממש קרובים", אמרו בסביבת הקבוצה, לאחר ההתמודדות כששחקני הקבוצה נראו כמי שמתקשים להאמין ולעכל את ההפסד שלמעשה סיים את העונה של האדומים. אנשי הקבוצה לא הצליחו לעצור את הדמעות וכמוהם גם סולימאן בריימו שהתיישב על הרצפה מחוץ לאזור חדר ההלבשה.
"זה היה קשה כבר מההתחלה", סיפרו במועדון. הפתיחה אמנם הלכה עם ירושלים בהתחלה אך לא לקח זמן רב עד אשר חולוניה בראשותו של ג'ו רגלנד חזרה לעניינים. "שתי הקבוצות נלחמו חזק", הוסיפו במועדון על המשחק שהוכרע ממש בשניות הסיום. אקורד הסיום של ירושלים הוא כאמור חמצמץ. האדומים עשו שינויים בסגל וקידמו את יותם הלפרין לעמדת המאמן, בדומה למה שהיה במכבי תל אביב, ועל אף ריצות טובות שהיו, בסופו של דבר מבלי לקחת דבר ממה שעשו השניים, שתי הקבוצות שהגיעו לגמר הן אלו שעל הקווים שלהן עמדו מאמנים שצברו יותר קילומטראז' בסופו של דבר ואין באמת תחליף לניסיון.
הפועל ירושלים קיוותה העונה, היא גם נלחמה השנה ובסופו של דבר היו לא מעט “כמעטים” לצד שינויים מסיביים תוך כדי תנועה, וכשהיו צמתים קריטיים, בסופו של דבר הקבוצה מהבירה נפלה. "כשלא מגיע אז לא מגיע, לא היינו טובים כל העונה", הודו בסביבת הקבוצה, והניסיון כאמור דיבר גם אמש.
גודס: ״שמח בשביל הקהל שלנו״
חולוניה הרי הייתה לא אחת במשחקים צמודים בסיטואציות של להיות או לחדול וכמעט מכולם היא יצאה כאשר ידה על העליונה, בדיוק כשם שקרה אמש. אצל האדומים מנגד, סופרים את ההפסד בגביע ווינר, ההדחה מליגת האלופות של פיב"א, את ההפסד לנועלת הטבלה ויורדת הליגה, מכבי ראשון לציון, במחזור האחרון של העונה הסדירה רגע לפני הבית העליון וגם את ההפסד בסדרת חצי הגמר. אם לא עכשיו אז מתי תהו אצל ירושלים לאחר שהחמיצו הזדמנות להעפיל לסדרת גמר הפלייאוף.
הפועל ירושלים כצפוי הולכת לקראת ימים של שינויים וכאלו יהיו גם יהיו. בסיטואציה שבה יותם הלפרין לא ממשיך כמאמנה הראשי של הקבוצה לאחר טבילת האש הראשונית שלו כמאמן ראשי, אחד המועמדים לעמדת המאמן הוא דן שמיר.
ישנם שינויים נוספים שצפויים כמו גם בעמדת הסנטר, שם הקבוצה מהבירה בוחנת את מועמדותם של גבריאל אולסאני (30,2.08) הבריטי ששיחק העונה בדרושפאקה, דרק פארדון (2.03, 25) ששיחק בהפועל באר שבע העונה וריצ'ארד סולומון (29, 2.08) ששיחק העונה בבאשקשהיר הטורקית שזכתה העונה ביורופקאפ של פיב"א.
2 צפייה בגלריה
קיי סי ריברס מאוכזב
קיי סי ריברס מאוכזב
קיי סי ריברס מאוכזב
(איציק בלניצקי)