2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
הפסד האליפות של מכבי תל אביב בשבוע החולף היה רגע מאוד כואב במועדון הצהוב. מכבי הפסידה סדרה של הטוב מ-3 בליגה לראשונה בהיסטוריה שלה ולא תניף את צלחת האליפות בעונה הזו. מי שבטוח לקח את העניין קשה, הוא מאמן הצהובים אבי אבן. לאחרון היו את כל הסיבות לסיים את אותו הערב לבדו ולחשוב על מה שהרגע קרה, אך לא כך היה.
בפוסט מרגש בפייסבוק, חשף גולש בשם רזיאל ביטון את הסיפור הבא: “אז עצרתי טרמפ עם הבן אדם שאמור להיות הכי מבואס בארץ. 1 בלילה, תחנת דלק על כביש ארבע, נתקעתי וחיפשתי לעצור טרמפ. הרכב הראשון שעוצר פותח את חלון ושואל אם הוא יכול לקדם אותי, עד כאן יחסית רגיל”.
“אז לא… הבחור אומר לי: ‘אני המאמן של מכבי תל אביב והרגע הפסדתי אליפות, אז גם ככה אני לא יישן. זכה אותי במעשה טוב’. לא מובן מאליו שהוא היה כל כך נחמד והתעניין במה אני עושה ולמה אני נוסע ללוד בשעה כזאת”, הוסיף ביטון.
2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(ראובן שוורץ)
למרות הערב הקשה, מאמן מכבי במעשה אצילי סייע לנער שהיה אובד עצות: “תבינו, הרגע הוא הפסיד אליפות שקבעה את ההמשך שלו בתור מאמן במכבי. זה בדיוק הזמן שלו להיות עם עצמו בדרך הביתה ולחשוב מה הלאה, לא הזמן האידאלי לעצור לאיזה תמהוני על כביש 4”.
ביטון הוסיף: “אם זה לא מספיק, הוא גם לקח אותי עד לדירה וקנה לי משהו לאכול. עכשיו למסקנה: אבי אבן הוא בן אדם זהב ואני מצדיע לו. תזכרו שאין על העם שלנו, אנשים טובים אחד אחד, אהבת חינם זה הסיסמה. חג שמח”.
ישיר: טקס מצטייני העונה בכדורסל